donderdag 26 januari 2012

Bloemen challenge







De nieuwe uitdaging bij Lessology
Bloemen bloemen en nog een bloemen.
en weet je...laat dat voor mij nou eens helemaal geen enkel probleem zijn.
Ik heb een EP genomen en deze 3 keer beschilderd met gesso, en dan aan de slag.
Ook het plaatje wat ik gebruikt heb heeft iets met bloemen, je kan dit hangen maar ook versturen als kaart.
De sponser deze keer is Vintage Street.

Voor meer informatie over deze challenge bezoek het blog.
En ik ben in mijn eerdere post vergeten een vraag te beantwoorden, het papier van het label/boek kaartje is van Melissa Franches.
Liefs dora

29 opmerkingen:

Anita zei

Wat superdesuper mooi weer Dora. Wat een idee weer.

Gr. Anita

Lynnda zei

Simply divine.. I love your up cycled project!! Awesome .. Hugs xoxo

Boukje zei

Wat heb je er weer wat moois van gemaakt, zeker geen probleem bloemen voor jou!
Groetjes Boukje.

Julie Tucker-Wolek zei

What an AMAZING idea Dora!! I loveeeeeeeeee this!!!!! :):):):):):):):):):):)

Unknown zei

Gaaf weer Dora en de veren erbij ..super mooi gemaakt.

Laurel zei

What a gorgeous transformation!

Gwendolyn zei

Echt supergaaf geworden! Wat heb je toch altijd originele ideeen!

Liefs Gwendolyn

Pia zei

wow what a sweet idea, so beautiful. Thanks for sharring
hugs Pia

Ana Cristina Caldatto zei

fantastica transformação!

Lenie Hempen zei

Dit is echt weer kunstwerk DORA.
Echt schitterend mooi.

Gr Leny Hempen

Cora Hoekstra zei

Dora, wat is deze gaaf geworden

marja zei

mooi is ie dora!

redscrap zei

zo die is erg mooi geworden, succes met de chalenges, groetejs mina

Maia zei

Oeps jij bent productief deze week!
Mooi dat shabby van gisteren maar ook echt zo prachtig dit mooie ronde model!
Schitterende bloemenstukjes bij elkaar!
Lieve groet Maia

Maja Rijkers zei

Wat een super leuk idee Dora, om een LP te scrappen. Je werkstuk is prachtig geworden.

Martha zei

Wow, wow, prachtig!!!!!
Groetjes,
Martha

* Daniëlle * zei

Super! En wat een idee weer. Hoe kom je er toch steeds op...?

yyam zei

Amazing upcycling Dora! This is just super stunning! Love the feathers and the blooms! Awesome work! :)

Christa zei

nou wat heb je dat gaaf gedaan zeg, wat een idee ook xx christa

Heleen zei

wat een superleuk werkstuk Dora, echt geweldig! Mijn man heeft ook nog stapels lp's op zolder, dus... wie weet ga ik ook aan de slag (ik weet alleen niet of hij het een goed idee zal vinden......!)
groetjes,
Heleen

Angi Barrs zei

Super creative & gorgeous!

Kirsty Vittetoe zei

OH my, I so so so Love this!!!!!

TesaB zei

You are a genious my friend. This is sooooo beautiful and one fantastic upcycling idea!!!!

Anja zei

Wow, wat is dat prachtig geworden. Hoe kom je erop om een lp de scrappen! Echt heel mooi om op te hangen, prachtig gedaan!

Anoniem zei

Heel mooi!! Je geeft mij een idee voor een valentijskaart met die bloemen :)
Groetjes Sylvia

Kitty zei

Ik heb weer een hoop gemist zie ik, ben weer blogberichtjes aan het bijlezen ;)
Wat een prachtig en bijzonder project heb je hier weer gemaakt Dora, fantastisch!

Sandra1968 zei

Wauw, dit is schitterend!
Ik vind het gewoonweg super om iedere keer weer te zien wat voor prachtige creatie je weer hebt gemaakt :-)
Groetjes, Sandra

Floortje zei

Bloemen challenge.....ja, dat heeft 'Dora written all over it'! Wat een leuk idee om een ep zo te alteren. Het is weer een prachtig geheel geworden!

Ellen zei

Wow, GAAF!!!!
Groetjes Ellen