zaterdag 3 september 2011

Een klein kaartje...en Walk Of Fame


Ik heb mij afgelopen week keer op keer voorgenomen om te scrappen.
Het resultaat, niente, noppes, nade...kortom helemaal niets....af :)
Jawel gescrapt maar ook meer geklieder, gerommel, uitproberen etc. Zoveel willen zoveel ideeen, en dan eindelijk zitten en denken ow ja wat gingen we ook al weer doen.
Ik heb mijn eerste project voor het nieuwe challenge blog Lessology bijna af, en ik vind m nu al leuk, en ik moet er nog wel wat aan doen hoor.
Aankomende week is de eerste challenge, en ik kan je zeggen een hele leuke.
Hierboven een klein kaartje dat ik nog niet had laten zien.
Vrij rustig voor mijn doen, maar dat vind ik soms ook wel erg leuk om te maken.
En ik ben ook nog vergeten te vertellen dat afgelopen week een erg leuk mailbericht mijn inbox had gevonden.
Ik sta in de Walk of Fame van Stampartic
Heel erg leuk! Dat had ik ook niet verwacht.
De keukentafel is nu leeg, morgen een nieuwe dag nieuwe kansen :):)

Liefs Dora

14 opmerkingen:

Cora Hoekstra zei

Gefeliciteerd met je walk of fame. En nu het zulk mooi weer is zou ik lekker genieten ipv aan de keukentafel te gaan zitten, er ligt vast nog wel een mooi boek te wachten.

groetjes Cora

Lenie Hempen zei

Hoi Dora

Je kaartje is zeker rustig voor jou doen.
Maar hij is wel heel mooi gemaakt.
Morgen een fijne zondag.


Gr Leny Hempen

~amy~ zei

sooo pretty Dora!

Julie Tucker-Wolek zei

This is GORGEOUS Dora! I loveeeeeeeeee that twine! :):):):):):):):):):):)

Unknown zei

leuk kaartje weer en gefeliciteerd met je featured on the wall of fame....hihihi COOL!!!

Lia zei

Nou vind je kaartje supermooi hoor,

groetjes Lia

Anja zei

Leuk zeg gefelciteerd!
Enne weer een leuk lief klein kaartje.
Fijne scrapdag vandaag.

Groetjes Anja

chantal en sygrid zei

schitterend kaartje dora
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid

Lenet zei

JASJAJAJAJA ik zag je staan!!!gefeliciteerd!!

Alexandra zei

Het is wat he, soms heb je zoveel inspiratie, dan weet je gewoon niet waar te beginnen en dan gebeurt er dus niets.
Had het gezien dat je in de walk of fame stond, leuk hoor.
Leuke kaart heb je ook gemaakt.

Mandy's Magnolia cards zei

ik vind hm schitterend
groetjes, Mandy

Danielle zei

gefeliciteerd! dat is gaaf dat je in de walk of fame staat!
je kaartje is super ook al is hij wat rustiger voor jou doen, ziet er weer prachtig uit. enne... prullen prutsen proberen en knoeien is ook creatief bezig zijn! dat is ook wel eens lekker toch?
groetjes danielle

Lynnda zei

So pretty card Dora... i heart this... hugs...xoxo

anja curvers zei

Ook deze is heel erg mooi en ach dat probleem ken ik hoor ik moet gewoon af en toe eerst m'n buro opruimen anders kom ik niet verder.Gefeliciteerd met je nominatie.