maandag 14 februari 2011

Verschillende werkjes



Terwijl ik dit type zit ik nog te genieten van een bak koffie.
Ik kan een paar dingen laten zien.
Op het forum van de Scrapheap is er om de paar weken een challenge, en soms zijn ze moeilijk en de andere keer kan je het jezelf zo moeilijk maken als je zelf wilt. Deze keer was het een lay out maken, zonder design papier, alles mag voor de rest maar geen design papier. En dan niet alleen geen designpapier maar ook het enigzins zelf maken, dus niet alleen cardstock en het daar bij laten. Ik ben uitgekomen op de bovenstaande lay out, ik heb de achtergrond bewerkt met glimmermist, helaas op de foto erg weinig van te zien, in het echt zie je ook blauwe spetters, net water.
Het enig wat hier niet van cardstock is, is de kern van de bloem en de foto, alles bewerkt en geïnkt, in steeds dezelfde tinten roze en blauw. Geen titel, ik ben niet zo van de grote titels en helemaal niet bij een foto als deze.
Ook heb ik vorige week nog een kaartje voor Vilda gemaakt, en wel met een stempel die ik erg mooi maar wel moeilijk vind, toch is de kaart naar wens. Ik heb er flink van stickles op gedaan zo heeft het flink wat glitters.

Op dit moment ben ik bezig met een miniboekje, en dat is bijna af, alleen nog de foto's erin, en dan versieren met een paar blommen.
Fijne maandag iedereen!

33 opmerkingen:

Lia zei

Dat zijn weer 2 prachtige creaties Dora, maar mijn voorkeur gaat naar de kerstkaart, als ik moest kiezen.

groetjes Lia

Anja zei

Hallo,
Heel erg mooi.En de kaart vind ik ook schitterend.Jij ook een fijne dag vandaag.
Lieve gr Anja;o)

yyam zei

Gorgeous work Dora! Love how you worked the punches on that first creation! And the classy vintage project! :)

Happy Valentine's Day! :)

Sandra1968 zei

Een hele mooie LO! Erg leuk met al die lagen.
En je kaart vind ik ook supermooi. Leuk met de glitteraccenten.
Fijne dag!
Groetjes, Sandra

Elly zei

Ik vind dat je de opdracht van de Lo erg mooi hebt uitgewerkt ,leuke verwerking van swirls,bloemen e.d.
Kaartje is prachtig!

Groetjes Elly

Bizzy @ home zei

Mooi allemaal weer Dora.
Groetjes Renny

Cora Hoekstra zei

De layout zonder pp heb je mooi gedaan met de bloemengolven in verschillende tinten. Het is hierdoor een prachtig geheel geworden. En een prachtig kaartje met een mooie stempel en leuk die dubbele strik

Fauve Design zei

Mooi mooi mooi!Het papieren kant is echt geweldig,vooral in t roze!

Maja Rijkers zei

Mooie layout geworden Dora. Vooral het "kant" ! En de glimmermist is nog best te zien hoor! Je kaartje is super mooi! Leuke stempel en mooie kleur!

Anita zei

Wat een mooie layout Dora. Zo zie je maar dat je eigenlijk ook zonder dessinpapier leuke dingen kunt maken. Je kaart is ook erg prachtig. Vast voor komend jaar.....

Gr. Anita

Julie Tucker-Wolek zei

Wowwwwwwwwwwwww! These are GORGEOUS Dora! I love love love love the whimsical feel in that first one! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Unknown zei

Wauw wat prachtig dora zo drommerige layout toppie!!!

fijne week gewenst!!
groetjes carla

Floortje zei

Door het ontbreken van designpapier is je layout alleen nog maar romantischer geworden! Het zal je heel wat tijd gekost hebben, maar wat een prachtige resultaat! Ook je nieuwjaarskaart vind ik super, die heb je alvast in de voorraad....heel verstandig. X Floortje

xxx Myra xxx zei

ik vind ze weer prachtig!!!!

Natasja Vink zei

Ze zijn stuk voor stuk weer prachtig

Kim zei

Ik vind je eerste kaartje erg mooi hoor. Leuk effect krijg je met die laagjes. Het nieuwjaarskaartje vind ik helemaal mooi, ik zou het zo zelf ook bedacht kunnen hebben.

Kitty zei

Het zijn weer pareltjes Dora!

Marga zei

Prachtig, zowel je kaart als je Layout. Ze zijn heel verschillend maar geweldig gemaakt. Wat een moeilijke opdracht maar je hebt er een prachtige uitwerking van gemaakt.

Martha zei

Het ziet er weer prachtig uit Dora!!
Mooie LO en de kaart is ook geweldig!
Groetjes,
Martha

marja zei

mooie werkjes!! de onderste is erg vernieuwend!!

Monique CreaTijd zei

Wat zijn ze beiden mooi, maar het boekje is vandaag echt favoriet, zo prachtig !

Lynnda zei

You know what Dora... as I type this ...am enjoying my cuppa too... LOL

I miss ya... this is so gorgeous Dora..as usual...And I really adore the classy vintage project! ...thanks for inspo... hugs...Happy V-day...xoxo

Anneke Wijers zei

Ik vind met name de LO prachtig, die mooie zachte pasteltinten, die in elkaar overlopen... Als je de foto vergroot, kun je de glimmermist wel zien trouwens. De kaart is ook mooi.

Wendy zei

Wat een prachtige layout en je kaartje is ook erg leuk

Groetjes Wendy

* Daniëlle * zei

Mooi weer meis!

Hanneke zei

ik vind je lo weer prachtig, best lastig vond ik!! En ook weer een prachtige kaart!!!

Alexandra zei

Wat een mooie layout en dat dan zonder dessignpapier, dat noem ik nog eens een challenge. Je hebt ook een prachtige foto gebruikt.
De kerstkaart is prachtig, dat is alvast nr 1.

Danielle zei

dat is weer een hele mooie LO zeg! en wat een gave foto. je kaart is ook erg mooi.

Pia zei

wauuuw super great work
hugs Pia

Nicky zei

te gekke layout, wat knap dat je dat kan, ik vind t moeilijk hoor zonder design. de kaart, tja, helemaal top weer he!

Melissa zei

Wow wat maak je ontzettend mooie dingen!

Ik ben gelijk volger geworden!

Groetjes Melissa

Manon zei

wow wat een mooie dingen heb je weer gemaakt.!!
keep on going!

Inge zei

Twee heel verschillende creaties, en toch allebei duidelijk van jouw hand! Allebei mooi dus ;) Met de stempel heb je een prachtige kaart gemaakt!