dinsdag 1 februari 2011

Groot Nieuws

Eindelijk hier is het dan, het GROTE NIEUWS:
Scrappassion organiseert

En PINK RIBBON ondersteunt dit initiatief van Scrappassion!
Wat gaat het Scrappassion Challenge Blog doen? Op deze dag kun je een gave workshop volgen (je kunt kiezen uit 2 verschillende workshops), een make & take doen, heerlijk lunchen, lekker shoppen bij twee geweldige scrapwinkels, een goodiebag mee naar huis nemen en als klap op de vuurpijl via verkoop van lootjes kans maken op GEWELDIGE prijzen!!!
Deze dag vind plaats op zondag 2 oktober 2011.
Alle inkomsten worden na aftrek van de onkosten gedoneerd aan PINK RIBBON!!!
Voor meer informatie verwijs ik je naar het EVENT BLOG van Scrappassion. Daar vind je sneaks van de workshops en alle verdere informatie! Maar wees er snel bij, want vol is vol!!!
Wij rekenen op jullie!

5 opmerkingen:

Michaela en Rachel zei

Wauwww Dora,wat suppperrre mooie aktie van jullie,een groot compliment.
Ik ga even kijken of het niet te ver weg is van Maastricht,anders ben ik zeker van de partij.
Maar meid wat heb je een prachtig scrapboek gemaakt,ik geniet weer steeds van je mooie creaties.

Liefs Michaela

Floortje zei

Wat een geweldige actie, ik hoop dat er veel animo voor zal zijn! (ik heb geen plannen om in oktober in NL te zijn helaas....) X Floortje

Anneke Wijers zei

"Goeie actie van P".....ink Ribbon. ;-)

Linda zei

Hoi Dora, Kwam bij toeval op jou blog terecht en ben even blijven hangen hoor! Jeetje wat maak jij gave dingen!Ik vond vooral jou lente boekje met het Graphic 45 papier helemaal geweldig! Gisteravond ben ik even wat aan het uitproberen gegaan en volgens mij heb ik het aardig voorelkaar gekregen om een soort gelijk boekje te maken! Ik had toevallig dezelfde papierlijn pas aangeschaft en bedacht daar een geboortedoos mee te beplakken en nu komt dus ook het boekje er bij in met wat kleine foto's! Als ik het geheel op mijn blog plaats zal ik jou blog er even bij vermelden, ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik het boekje zo ongeveer namaak! Bedankt in iedergeval voor de inspiratie en ik kom zeker vaker een kijkje nemen. Groetjes, Linda.

Gwendolyn zei

Ow ik heb er zo'n zin in! Kan niet wachten!