woensdag 25 augustus 2010

Aanrijding


Ja gister op weg naar de winkels, en ik ben gewoon aangereden, de automobilist is gewoon doorgereden en ik mankeer niets, maar toch.
Ik zat al op de rotonde, en hij had me niet over het hoofd kunnen zien, echt niet, ik zat niet in een dode hoek. Als ik een tel eerder geweest was, dan had ik of op de motorkap gelegen of onder de wagen, nu was het mijn voorwiel die hij meenam.
Stijf van de schrik en in die drie tellen dus niet het nummerbord gezien. Verschrikt en sta je daar dan midden op de rotonde. En ik ben zo netjes in het verkeer, ik weet dat het voor automobilisten niet altijd duidelijk is wat een fietser doet dus ik rijd netjes aan de kant en steek mijn hand uit waar ik heen ga, en dan overkomt dit.
Het was zo onwerkelijk helemaal als je je realiseert dat het ook anders had kunnen zijn. Ik heb mijn rondje gewoon afgemaakt, maar alles snel snel, en toen naar huis, toen ik er nog aan dacht liepen de rillingen over mijn lijf. Rotzakken.
Ik ben geslaagd bij de kringloop winkels ja we hebben er 3 naast elkaar, en eentje was dicht. Ik heb niet echt veel, wel glazen flesjes en potjes karafjes, en ik ga binnenkort nog even heen, maar dan zonder eerst boodschappen te doen...dan kan ik mijn tassen vullen met allemaal leuke goedkope frutsel. Ik ben wel even zoet.
Gister nog een kaartje gemaakt, en toen verder met mijn boekje, dat duurt nog wel even.
Ik ga nog een paar dingen in huis doen en dan vanmiddag aan de scrap.
Fijne dag iedereen!

29 opmerkingen:

Unknown zei

Meis Dora toch!!! Maar dan schrik je je toch het apezuur!! En dan zo'n aso die doorrijdt, al mankeer je gelukkig niets, maar enige beleefdheid had wel op zijn plaats geweest zeg...lomperik.xx

martina's kaartjes zei

Dat zal wel schrikken geweest zijn en trillend je weg verder zetten !!! Gelukkig heb je niks, maar dan kan de chauffeur toch wel even checken of het zo is, nietwaar ??
Toch nog een fijn werkje,
groetjes,
Martina
x

Fauve Design zei

Ow jakkes,gelukkig is er niks gebeurt!Krijgen we foto´s te zien van je kringloop aankopen???Shoppen bij de kringloop is mijn favoriete bezigheid! :)

Simone zei

Wow, dat is wat. niet te geloven dat die gewoon door is gereden!!!! Goed dat er niets ergs is gebeurd! Ik vindt het weer een superkaart en ben benieuwd wat er allemaal nog gaat gebeuren met je kringloopspulletjes!

marijke zei

wat een malloot zeg en geen getuigen? goh je hebt wel een engeltje op je schouders als ik dst zo lees en je bent er op materiele schade na goed vanaf gekomen
sterkte hoor en je kaartje is weer schitterend zeg

Lenet zei

hallo zeg!! Gelukkig ben je er goed vanaf gekomen. Hij zal wel druk bezig zijn geweet met andere dingen dat hijje niet in de gaten heeft gehad.
o ja je kaart is weer super!!

Christa zei

jeetje meid, wat erg, tja ik weet het mensen zijn tegenwoordig niet zo behulpzaam meer weet er alles van heb ook zoiets meegemaakt, ben blij dat je niks mankeert zeg, je kaart is weer schitterend xxchrista

Sandra zei

ach wat een verhaal zeg. erg is dat dat ze dan ook nog gewoon doorrijden waar gaat het toch heen met de wereld. gelukkig heb je lichamelijk niets maar ik snap heel goed dat de schrik er goed in zat, maar je kaartje is heel mooi geworden en leuk hé de kringloopwinkel, zit hier ook 1 in de buurt maar door de kids ben ik er al ff niet meer geweest maar het blijft leuk winkelen en snuffelen in zo'n winkels dan kun je teminste nog veel kopen voor weinig geld. en dat is natuurlijk altijd erg fijn.
groetjes sandra

Laurel zei

Beautiful!

Julie Tucker-Wolek zei

This is GORGEOUS Dora!! I love love love the pink and loving that scroll! :):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Anette zei

Engeltje op je schouder? Niet teveel bibberen hoor tijdens het scrappen! Gelukkig ben je oké.

Mariëlle zei

Oh meis toch...ik kan me zoooo goed voorstellen dat je helemaal shaky ervan was. Ik ben ooit toen ik zwanger was van Manon ook aangereden door een auto...gelukkig (!) mankeerde ik ook niks, maar de schrik...en dat die door is gereden...wat aso zeg!

Anita zei

Jemig Dora wat een verhaal. Gelukkig dat je er niets aan hebt overgehouden als wat schrik. Dat zo iemand dan ook gewoon doorrijdt!!!
Je kaartje is wel weer een snoepie!

Gr. Anita

Alexandra zei

Schandalig, aanrijden is al erg, maar dan ook nog eens doorrijden, echt asociaal. Blij dat je niets mankeert, maar kan me voorstellen dat de rest van de dag de schrik er in blijft zittn.
Het kaartjes is prachtig trouwens.

Frida zei

Lijkt me heel eng om op de fiets aangereden te worden! gelukkig weinig schade, behalve emotioneel dan. En dat ze dan gewoon doorrijden ???

Je kaart is prachtig !! Ik ben benieuwd naar je workshop 5 september :)

Boukje zei

Wat schrikken, gelukkig mankeert je niks!
Handig zoveel kringloopwinkels in de buurt, zo kom je weer op nieuwe ideeën!
Groetjes Boukje.

Sandra1968 zei

Tjonge, dat was schrikken... Gelukkig is het goed afgelopen.
Enne, je kaart is wederom een erg leuke :-)

Céline zei

Jeetje Door, wat zal je geschrokken zijn! Heb het ook ooit meegemaakt op mijn brommer en die vent liet me gewoon liggen op de grond. Je hebt helaas zulke aso's op de wereld. Ben blij dat het goed is afgelopen voor je!
Mooi kaartje had je weer gemaakt!
xxx

Manon zei

ja het is levensgevaarlijk tegenwoordig als fietser hoor. Ik heb dit ook een paar keer mee gemaakt. En het blijft schrikken steeds weer.
Maar je kaartje is wel weer een pracht!

Caroline zei

Zo dat is schrikken ja je heb echt dwazen in het verkeer!
Gelukkig goed afgelopen.
Maar wel een heel mooi kaartje geplaatst.

Groetjes Caroline

Fia zei

Ach gossie het zal je maar over komen tuurlijk het had erger kunnen zijn maar toch!!
En dan toch nog zo'n beauty van een kaartje gemaakt.....geweldig!!

Sterkte en hopelijk heb je morgen geen spierpijn.

yyam zei

Oh my! How gorgeous is this! I love the image and all the lovely layers and trims! I really don't know how you keep coming up with such beautiful creations my friend!

Anja zei

OOh Dora,
Dat had zekers anders af kunnen lopen,bah wat vervelend.Hoop dat je nu geen spierpijn hebt van de schrik.Maar ik vind het superrr leuk dat je toch leuke dingen hebt kunnen krijgen bij de kringloop.Ben bnwd wat je er allemaal mee gaat maken.Gr doe kalm aan en een fijne dag. Anja;o)

scrapdictive zei

Je kaartje is werkelijk prachtig, maar is nu even niet zo belangrijk.

Wat zul jij zijn geschrokken, zeg. Gelukkig kun je het nog ongeschonden navertellen. Over het type automobilist/mens waar jij mee te maken hebt gehad, heb ik werkelijk geen goed woord over.

Heb je, nu een dag later, eigenlijk geen last van spierpijn?

Toodles,
Jo xoxo

Riet zei

Schitterend kaartje Dora,prachtige details.
Meis toch,dat had zeker anders kunnen aflopen.
Schoft om door terijden.
Gelukkig heb je niks.

Liefs Riet.x

Nicky zei

oh wat zul je geschrokken zijn!! wat een k...zak zeg dat ie zo doorrijdt! zag niemand anders t gebeuren dan? ik vind t wel fijn dat je niks mankeert, of is het vandaag wat minder? mooie kaart heb je weer gemaakt, en ik ben zeer benieuwd naar je werkjes met de aankopen van de kringloop!

Sandra zei

Oh, Dora! Wat erg dit! Wat zal je geschrokken zijn! Ik las in je laatste berichtje dat je gelukkig er niets aan over hebt gehouden... Alleen schrik... Wat een lompe, onbeschofte boer om zo door te rijden! Maar je kaartje is weer een plaatje hoor!

Groetjes,
Sandra

Anoniem zei

Jeetje..lees net dat je bent aangereden en dat de bestuurder gewoon is doorgereden. Dat is toch niet te geloven, wat een aso! Ben blij dat alles verder goed met je is. Groetjes Sylvia

Maudy zei

Ik vind hem echt prachtig geworden