vrijdag 30 juli 2010

Soms ga je zo snel


Althans dat heb ik weleens. En de laatste dagen is dit het geval.
Ik ga als een speer, maar op dit moment kan ik nog niet alles laten zien, omdat deze werkjes eerdaags verstuurd gaan worden.
De kaart hierboven moest en zou ik maken, ik wilde een vintage Magnolia vandaar de smoezelige kleuren. De rand van het label is bewerkt met glitters donkerbruin, alleen op de foto niet echt te zien.
Voor de workshop in Bedum zijn nog twee plaatjes over, deze wordt gegeven op 5 september. Je kan je HIER opgeven. Eerst even aanmelden bij het forum en dan kan je je opgeven.
Ik houd een rustige dag vandaag.
Fijn weekend iedereen!

16 opmerkingen:

Christa zei

hoi dora dat ziet er weer super uit, ik heb net een layout gemaakt met een trouwfoto van mn opa en oma , heb stiekem de hele tijd bij jouw zitten spieken hoe ik dat nou moest aanpakken bedankt voor je mooie ideetjes altijd xx

Sandra zei

Wat een leuk idee om een vintagekaartje te maken met een Magnolia-afdrukje! Die smoezelige kleuren passen er helemaal perfect bij! Fijne dag!

Groetjes,
Sandra

~amy~ zei

Soooooo sweet!!!

yyam zei

Awww...she's the sweetest little thing! I love how you do vintage with such images! Fabulous!

Have a wonderful weekend Dora! :)

Manon zei

heel mooi kaartje! en ik vind het allemaal maar leuk elke dag weer eventjes bij je spieken wat je nu weer voor moois hebt gemaakt.
Gr Manon

Anita zei

Goh Dora dat heb ik ook deze week. Zou het aan het weer liggen?
Ik heb een boel kaarten gemaakt deze week, een aantal moet nog online,. Het ging gewoon lekker. Inhaalslag na de warmteperiode?
Dit is een mooi kaartje al vind ik persoonlijk het wel somber van kleur, maar dat heb je soms.
Fijne dag

Gr. Anita

Lenet zei

heel leuk kaartje ..erg bruin voor jouw doen

liszha zei

Lekker vintage dit kaartje!
volgens mij ga jij altijd als een speer! Ik heb op dit moment ook het gevoel dat ik als een speer ga, het ene idee na het ander!

xxx Myra xxx zei

heel leuk!

xxx Myra xxx zei

heel erg mooi

Alexandra zei

Het is je goed gelukt om er een vintage kaart van te maken, vind ik wel knap hoor met een magnolia stempel. Het kaartje ziet er dan ook weer helemaal prachtig uit.

Julie Tucker-Wolek zei

Tooooooooooooooo cute cute cute!! I loveeeeeeeeeeeeeeeeeeee the colors and love love love that burlap! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Laurel zei

So cute!

Riet zei

Schitterende kaart Dora,zo lief deze Tilda. Prachtig papier en kleuren.


Liefs Riet.x

scrapdictive zei

Deze vind ik ook alweer zo erg leuk. Die Magnoliaatjes zijn leuk, hè.

Toodles,
Jo xoxo

dithny zei

Knap gedaan om van een magnolia een vintage kaart te maken.