zaterdag 26 juni 2010

Een snelle kaart


Ja echt een snelle, want ik was bezig met een lo, lag te drogen maar wilde toch nog even verder....in drukke tijden als deze,(lees voetbal, tennis, en straks de Tour) moet je je tijd goed verdelen;) Dus toen deze kaart even snel gemaakt.
Gister eerst op hoog tempo de cadeaus gehaald voor Andrea, ow en ze krijgt mooie cadeaus. Toen even voetbal kijken in de rust de lay out, weer voetbal kijken, toen de kaart en weer verder met de lo, om me daarna weer voor te bereiden op de volgende voetbalwedstrijd.
Vandaag een soortgelijk programma, de lo is bijna af, even de tuin in ook, en dan voetbal kijken, scrappen en mijn foto's bewerken.
Hieronder een paar foto's uit de tuin. Hier de rode bessen

En hier de roos.

De andere foto's ga ik zo eens bekijken.
Ik wens iedereen een stralende zaterdag.

13 opmerkingen:

=SANT= zei

zo he.. deze kaart ben ik van jou niet gewent! hij is wel mooi maar het geen echt "Dorakaart"

liefs, San

Marga zei

Mooi kaartje Dora! En wat een prachtige foto's, vooral die van die besjes met het licht er achter vind ik super!
Fijn weekend!

Riet zei

Heel fijn kaartje Dora.
Meis wat heb je het toch druk de hele dag.
Je komt tyd te kort.

Liefs Riet.

Ellen zei

Dat is een mooi "vluggertje" geworden zeg en je foto's zijn trouwens ook prachtig!

Groetjes Ellen

Sandra1968 zei

Een leuke en sprankelende kaart en ook de foto's zijn erg mooi!
Groetjes, Sandra
PS. Nog bedankt voor je leuke compliment :-)

Anita zei

Dora keep it cool en easy......
Je wilt teveel met al dat voetballen en scrappen.
Geniet maar van alles en rustig aan dus, er komen nog dagen genoeg!

Gr. Anita

Julie Tucker-Wolek zei

GORGEOUS card Dora and loveeeeeeeeeeeeee the garden photos!!! BEAUTIFUL! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Susan zei

Wat een leuk kaartje! En wat heb jij een hoop te doen zeg, ik doe je het niet na, haha!

Liefs, Susan

scrapdictive zei

Snel of niet, wel 'errug' mooi!!

Fijne avond!

Toodles,
Jo xoxo

yyam zei

Really pretty Dora! Love the pics from your garden!

anja curvers zei

Mooi kaartje hoor je bent er maar druk mee zo te lezen en dat allemal met dat warme weer ik trek dat dan niet hoor word er heel erg lui van.

Kitty zei

Mooi lootje weer en prachtige foto's!

Sandra zei

Lief kaartje, prachtige kleur! En je foto's... Wat mooi! Ik krijg bij het zien van dit soort foto's altijd de kriebels om zelf mijn camera te pakken en op pad te gaan!

Groetjes,
Sandra