zaterdag 19 juni 2010

Een paar kaarten



Ik zit dan wel helemaal in een lay out fase, maar de kaarten gaan ook gewoon door.
Ik probeer van de restjes van een lo meteen een kaartje te maken, nou ja meteen, vaak wordt het de volgende dag:)
Ik ben op dit moment alweer bezig met een volgende lay out, alleen dat kost even iets meer tijd, ik heb namelijk de achtergrond zelf gemaakt, het is een foto van mijn opa en oma, en ik wilde het inkten en kreukelen, maar dat moest ook drogen.
Maar ik kan daar vandaag mee verder.
En vanmiddag voetbal kijken, daarvoor en daarna scrappen.
Er is mij gevraagd hoe oud ik zelf was op de foto van gister, ik ben daar 4 jaar en 4 maanden, dus zelf ook nog een ukkie.
Fijn weekend iedereen!

17 opmerkingen:

Sandra zei

Prachtige kaartjes weer hoor, Dora! Leuk zoals je met al die restjes steeds weer van die mooie kaartjes maakt! Veel kijkplezier bij het voetbal vanmiddag! Ik zeg... 3-1. Voor Nederland natuurlijk;)!

Groetjes,
Sandra

Lenet zei

Ik vind ze helemaal TOP!! super Dora-kaartjes weer.

=SANT= zei

wat een leue kaartjes weer!
wat werk jij snel zeg!

die tweede is echt TE leuk!

groetjes sandra

Ellen zei

Mooi Dora! Wat een enorme productie heb jij toch, iedere dag wel weer wat nieuws!

Groetjes Ellen

Anita zei

Je kaartjes zijn weer super Dora. En restjes......,.! Ik zie ze niet hoor.
Veel plezier met het voetbal.
Ik ga wel bloggen.

Gr. Anita

Laurel zei

Gorgeous creations Dora!

Julie Tucker-Wolek zei

Wowwwwwwwwwww!!! So gorgeous Dora!!! U simply AMAZE me! :):):):):):):):):):):):):):):):):)

Sandra1968 zei

Erg leuk!

natacha zei

dit zijn weer hele schone kaartjes
zo doen restjes toch ook weer hun dienst
grtz natacha

Alexandra zei

Toch wel handig om gelijk kaarten te maken van je restjes van je layout. Het zijn weer leuke kaarten.

Riet zei

Wat een prachtige kaarten Dora.
Leuk hoor met restjes een kaart op vullen.
Ik ben er niet zo ster in.

Liefs Riet.

Wendy zei

Wat een mooie kaartjes

groetjes wendy

Inge zei

Lieve kaartjes! vooral de bovenste vind ik leuk (vanwege het 'ruitjespapier' ik hou daarvan!). Je kan vooruit met het voetbal kijken, Nederland gaat goed!

yyam zei

Gorgeous cards! I love all the pretty details and textures! :)

Anneke Wijers zei

Prachtige kaarten weer (zoals gewoonlijk)!

Eefje Bouweriks zei

Stuk voor stuk mooie kaartjes

Gr.
Efje

scrapdictive zei

Beide kaartjes vind ik helemaal super, vooral de onderste.

Toodles,
Jo xoxo