maandag 22 maart 2010

Volgens mij zou de zon gaan schijnen





En dat idee had ik vanmorgen om kwart voor zeven ook, maar nu...het is hier bewolkt en koud. Ik hoopte dat het net zo'n mooie dag als gister zou zijn.
Nou ik ben dus al een tijdje op en al flink aan de slag geweest, straks nog even heel heel heel erg goed stofzuigen want gister heb ik een schaaltje van het aanrecht gezwiept, en ik stond tot kwart over elf te stofzuigen, ik had mij voorgenomen om optijd mijn bed in tegaan..iets wat ik dus niet moet doen:) Maar er ligt nog steeds glas, dus zo de hele keuken leeghalen en nog een keer aan de slag.
Ik heb gister nog gescrapt maar niet zoveel als dat ik had gewild.
Dit is wederom een drie luikje en dan met allemaal labels, ik vind dat gewoon zo enorm leuk om te doen...
Verder vandaag nog genoeg te doen, en vast wel weer crea bezig zijn, mij lekker afsluiten van alles en iedereen om mij heen...heerlijk.
Fijne dag iedereen.

19 opmerkingen:

scrapdictive zei

Je hebt voor de verandering (ahum) weer iets bloedje moois gemaakt. Dat accent van die donzen veer vind ik ook heel erg mooi.

Fijne dag verder, Dora.

Toodles,
Jo xoxo

ScrapEnjoy zei

Doortje, ook weer zo prachtig, je bent echt een ster in deze creatie's te maken...geweldig meis, de 1 is nog mooier dan de ander....toppie weer.

lieve groet lilian

Sandra zei

Prachtig drieluik! En die labels zijn zo lief! Stuk voor stuk mooie plaatjes. Echt iets om verliefd op te worden!

Groetjes,
Sandra

loes de groot zei

oooooo wat zo heel erg mooi weer!!!!!!!
super......

Anita zei

Dora hier schijnt de zon wel hoor. Kom je toch de zon opzoeken...!
Wat heb je weer een mooi project gemaakt zo met die labels. Ik neem me voor ook nog eens zoiets te doen, maar op een of andere manier komt het er niet van.
Fijne dag nog en knutsel ze

Gr. Anita

liszha zei

Jeetje, Dora, wat maak je toch kunstwerken. Ik ben weer flabbergasted!

m@deliefjuh zei

meid: dit is ook weer zo mooi! sjongen je weet ook niet van ophouden he!

natacha zei

schitterend projectje zeg

yyam zei

Another awesome creation! Love all the details....I'm so inspired to use tags! :)

Julie Tucker-Wolek zei

wowwwwwwwwwwwwwwwww dora!! this is gorgeous!! i loveeeeeeeeeeeeeeeeee all the angels! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Smita zei

Whooooooooooooooohoooo!! Exactly how long would you have taken to make this absolutely stunning creation?!!? Lovely work, Dora!! (Pat yourself on my behalf too please) :-)

Hugs,
Smita

Joke zei

Woohoo, wat prachtig, héél erg mooi!

Carina zei

I can only say WHOOOOOO!

Ylona zei

Het is weer een bjoetie Dora!

xoxo,
Ylona

marja zei

ooh deze is ook erg leuk zeg! ook leuk om als albumpje te maken!

~amy~ zei

soooo pretty!!!!

Lenet zei

Hij is helemaal super !!prachtig.

Unknown zei

Gaaf!

Alexandra zei

Je overtreft jezelf weer, ongelooflijk dat dat eigenlijk nog kan. De drieluik is een beauty.