zaterdag 13 maart 2010

Laat de lente maar komen



Zoal je kan zien aan mijn werkje heb ik de lente al aardig in mijn bol. Wederom een DT werkje voor Dolls en Decorations Wat een schitterend papier is dit toch. het doosje is deze keer niet gemaakt maar het was een doosje van Droste waar een chocolade letter in heeft gezeten. Ik wilde gister iets maken maar ik wist het niet, echt tijd om een doosje in elkaar te zetten had ik niet meer. Ik heb een paar doosjes bewaard juist voor dit soort dingen. Ik ben zelf erg blij met het resultaat, heerlijk lente. Je ziet hierboden de voorkant, het doosje gaat dicht door de lintjes. Hieronder de foto van binnenkant, en een foto van de rechterkant en een close up. Het kaartje Just a note to say kan er natuurlijk uit, om een lief bericht op de schrijven. Ik heb deze kant ook rustig gehouden anders wordt het veel te druk. De rechterkant daar heb ik veel aandacht aan besteed, er zit ook een bolling in, een golf in het vlinderpapier, het is niet op de foto te zien. Op de close up is ook te zien dat ik de onderkant heb bewerkt met kiezeltjes, die waren bij een voordeel winkel te verkrijgen, een hele pot voor één Euro, en voor dit soort dingen juist zo leuk.



En nu ga ik echt eten en mijn tas inpakken en hup naar het zwembad.
Fijne dag iedereen!

22 opmerkingen:

Laurel zei

Oh my goodness Dora that is incredible!

Monique zei

Wat supermooi!

Smita zei

Superb!! I love the outside and the multi-dimensional inside!! Lovely..

Smita

Manon zei

wow meid wat ben je weer heerlijk bezig geweest. Dit kaartje is wel veel werk geweest zeg!
Heel mooi!

Carina zei

Hi!
Can only say WONDERFUL!!

Anoniem zei

Wow wat geweldig mooi.
Het is net een schilderijtje en je blijf kijken elke keer zie je weer iets.

Groetjes Jannie.

Julie Tucker-Wolek zei

WOW WOW WOW WOW!!! Dora!! This is AMAZING and the PERFECT SPRING box! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

~amy~ zei

wowie!!!!! this is soooooo fabulous...love all the details dora...

natacha zei

wow wat leuk en origineel zeg echt wel een kunstwerkje heb je gemaakt

Anita zei

Ohoh wat is het weer een mooi doosje geworden.
Ik heb ook zo'n zin in de lente, ben daarom maar aan een paaskaartje bezig.
Fijn weekende

Gr. Anita

Boukje zei

Prachtig! Je hebt er weer een waar schilderij van gemaakt!
Groetjes Boukje.

yyam zei

Exquisite work Dora! I love every beautiful detail...both inside and out! :)

scrapdictive zei

Je weet jezelf telkens weer te overtreffen.
Schitterend!

Sandra1968 zei

Wauw, wat is dit ontzettend mooi!
Ik zag uiteraard eerst de foto van de buitenkant en die vond ik al zo mooi "lente-achtig" en dan ook nog die leuke roze strikjes. En daarna komt dan ook nog de binnenkant: wauw, schitterend.

Alexandra zei

Het is weer onvoorstelbaar mooi doosje, het doet me denken aan van die miniatuurpoppenhuizen, zo fijn van detail, echt mooi gemaakt weer Dora.

Unknown zei

wat super gaaf je wordt er vrolijk van als ik dit zie!!!!

groetjes carla

liszha zei

Dora, Dora, Dora, hoe kan ik nou eens zeggen hoe mooi ik dit vind. Nou niet dus...........ik heb er gewoon geen woorden voor!
Ik heb het opgeslagen in mijn inspiratie folder.
Liefs Lisette

Michele Kovack zei

This is just gorgeous!!!

Heather Rogers zei

This is beautiful, Dora! Tons of detail. :)

Willeke zei

geweldig! hoe doe je dat toch met al die bloemetjes en die kleine details! echt super!

marja zei

wauw wat een kunstwerk!! echt prachtig!! waar laaat je nou al die mooie spullen vraag ik me af, je huis moet echt uitpuilen!!

Ylona zei

Wat prachtig dit!
Het is weer een heus kunstwerk!

xoxo,
Ylona