donderdag 11 maart 2010

Er komt een foto


Van mijn korte koppie maar dan wel na het weekend want ik gooi er dan even een kleurtje in, had ik weer eens zin in...dus dat komt..promise!
Maar het kapsel is niet echt anders dan de vorige keer hoor, ja misschien korter en meer piekjes..ach.
Gister had ik mij voorgenomen om na de kapper aan de scrap te gaan, maar het wilde allemaal niet echt, ik moest nog van alles doen en voor ik het wist...was de middag al overgegaan in de avond. Maar toch nog aan de knutsel geweest hoor, de labelkaart heb ik afgemaakt. Ik heb weer eens mijn favo boek erbij gepakt,....waar de Engelse literatuur al niet goed voor is;) En dat heb ik bewerkt met Glimmermist vintage pink.
Vandaag eerst een rondje in huis doen, echt dat moet ik gaan doen, dan hopelijk wel aan de scrap, maar ik wil ook nog een paar plaatjes printen, wat over het algemeen betekend dat ik toch wel weer even zoet ben, toch weer even snuffelen of ik nog nieuwe plaatjes kan vinden. Nou we zien wel hoe de dag gaat verlopen.
Fijne dag iedereen.

22 opmerkingen:

m@deliefjuh zei

super joh! ik zag hem al op het forum. maar nu kan ik hem wat groter zien. super! heel mooi gemaakt. je afwerking vind ik altijd zo mooi!

Lenet zei

Ik vind hem super!!Prachtig mooi.

Ilonka zei

wat een geldig kaartje Dora! Echt zo mooi!

groetjes ilonka

anja curvers zei

Hij is supermooi Dora hoe krijg je het toch steeds voor mekaar?

Anita zei

Prachtige labelkaart Dora. Heel bijzonder.

Gr. Anita

Unknown zei

hij is weer mooi!! En wat een mooie zachte kleur dat vintage rose!x

Julie Tucker-Wolek zei

this is gorgeous dora!!! I loveeeeeeeeeee the lace and the pearls! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Ylona zei

Het is weer een bjoetie Dora!

xoxo,
Ylona

~amy~ zei

gorgeous dora...love what you've done with those tags...sooo many lovely details!

Angèle zei

Je maakt zoveel mooie dingen...welke is nou jouw favoriet?

Laurel zei

Oh my goodness Dora I don't know how you post such gorgeous stuff daily!

Joke zei

Héél erg mooi!

Martha zei

Super zeg!!! Heel erg mooi Dora :)
Folkert wordt trouwens volgende week geopereerd, eindelijk bericht vandaag!

Inge zei

Mooie labelkaart weer hoor. Wat een leuke plaatjes vind jij toch op internet, misschien moet ik daar ook eens wat meer tijd voor nemen. Ben benieuwd naar je nieuwe coupe;)
Groetjes, Inge

Anoniem zei

Geweldig mooi deze labelkaart.
Je hebt echt talent voor vintage kaarten.Je bent een topper.
Ben benieuwd naar de foto van je nieuwe coup.

Groetjes Jannie.

Heidie zei

wat een schitterende kaarten heb je weer gemaakt.

liefs Heidie

scrapdictive zei

Je kaart is er weer eentje van het hoogste niveau.
'k Ben benieuwd naar je (ver)nieuw(d)e kapsel.

Toodles,
Jo xoxo

Anoniem zei

Het is weer een prachtige kaart!! Ben benieuwd naar je kapsel. Vanmiddag mag ik eindelijk naar de kapper, wordt weer tijd voor iets anders.

loes de groot zei

ik vind 'm weer geweldig!

liszha zei

Zo! Wat een beauty! En wat leuk dat die pareltjes over de verschilllende labels heen lopen.
X

Alexandra zei

Wat een toppertje weer, prachtig om te zien.

Anoniem zei

Holy cow this is drop dead beautiful.