zondag 7 maart 2010

Een rond geschenkdoosje





Ja ik heb niet stil gezeten.
Ik wilde ook een rond doosje maken en moet je zeggen ook dit is echt niet moeilijk om te doen, maar wel heel erg leuk. En een doosje is niet af als de binnenkant ook niet mooi is,.....vind ik. Binnenin zit een kussentje met daarop een boekje met lege bladzijdes natuurlijk. Om een bericht in te schrijven, een doosje waar je een cadeautje in kan doen en kan geven met een verjaardag.
En dan hieronder even allemaal kaarten die ik gekregen heb. Van Jolanda en Angèle heb ik deze kaarten gekregen.

Hieronder de kaarten van de dames die meedoen aan de verjaardagslijst bij het Dolls forum




En dan hieronder de foto's van de kaarten van de meiden van het SYM forum


En van Nicky ontving ik geen kaartje maar een mini boekje en dat is zo'n plezier om doorheen te bladeren, zo mooi!
Meiden allemaal bedankt, het is een plezier om zoveel post te ontvangen en ze staat allemaal op de kast. Er missen nog twee kaarten Van Lida en Carla, maar mijn camera is op dit moment leger dan leeg, ik zal deze morgen even plaatsen.
Dan wens ik jullie allemaal nog een fijne zondag!

19 opmerkingen:

marja zei

hai dora, ik ben eindelijk weer online! gefeliciteerd met je verjaaardag! (tenminste dat maak ik op uit de ontvengen kaartjes...)

je bent helemaal into vintage zie ik, heeell mooi, maar dan ook echt heeeeeel mooi!
leuk ook die verschillende projecten!

Sandra1968 zei

Ten eerste: van harte gefeliciteerd!

En je doosje is schitterend! De bloemetjes en strikjes om de hengsel lijken ook erg mooi.
En je hebt superleuke kaarten gekregen :-) (als TNT meewerkt, krijg je de mijne morgen).

Groetjes en nog een prettige dag,
Sandra

Cora Hoekstra zei

Dora, gefeliciteerd met je verjaardag.
Leuk is dat doosje geworden, heb je het met rondzetkarton gedaan?
Mijn moeder deed vroeger veel aan kartonage, en die heeft ook veel van dit soort doosjes gemaakt, maar dan met stof.

Julie Tucker-Wolek zei

Ohhhhhhhhhhhhh that box is AMAZING!!! WOW WOW WOW!!!!! I loveeeeeeeeee it!!! And loving the cards too!!! WOW! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Carina zei

Hi,Dora!
What a lovley little bag you have done.
It,s sooo cute.

Hugs from me to you!

Unknown zei

nogmaals van harte Dora! En als ik inspiratie nodig heb, kom ik bij jouw blog langs...prachtig doosje!!

Riet zei

Ohhh wowww Dora toch,wat een schitterende doos.
Zo lief dat plaatje,prachtig papier en kant, mooie kleuren en details.
En wat een prachtige kaarten heb je gehad.
Echt geweldig voor je.

Dikke knuf Riet.x

Sharon zei

Happy Birthday Dora! The gift you made is absolutely stunning. WOW!!!

m@deliefjuh zei

wat geweldig al die kaarten leuk hoor! en je doosje: helemaal gaaf!!

scrapdictive zei

Wederom van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Kaarten in overvloed, zie ik alweer. Leuk!

Wat een prachtig doosje heb je weer gemaakt. Werkelijk schitterend!

Fijne avond!

Toodles,
Jo xoxo

Martha zei

Wat een schitterend geschenkdoosje Dora!! Super mooi :) Wat heb je mooie kaarten gekregen zeg!
Groetjes,
Martha

Anoniem zei

Hoi Dora, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!! Het doosje is prachtig geworden, al een cadeautje op zich om te krijgen.

natacha zei

nog en dikke proficiat met je verjaardag je hebt hele leuke kaartjes ontvangen
je rond doosje ziet er schitterend uit
je bent wel heel goed bezig
fijne dag nog
groetjes natacha

Ellen zei

Wat is dat leuk he, om zoveel zelfgemaakte kaarten te krijgen!
Je doosje is in één woord GEWELDIG Dora, prachtig hoe je dat steeds weer voor elkaar krijgt!

Groetjes Ellen

anja curvers zei

Prachtig doosje heb je gemaakt en wat een mooie kaarten heb je mogen ontvangen echt geweldig leuk hoor.

Ylona zei

Nogmaals van harte!
Het doosje is weer een prachtig kunstwerkje!

xoxo,
Ylona

ScrapEnjoy zei

Ohhh het doosje...kwijl kwijl....wat heb je het weer schitterend gemaakt, ook je andere projectjes hoor....

liefs Lilian

* Daniëlle * zei

Nog gefeliciteerd met je verjaardag meid!
Wat een schattig rond doosje heb je gemaakt. En wat leuk al die verjaardagskaarten! Geeft je dag toch weer nét iets extra's.

Alexandra zei

Dat doosje is ook weer prachtig, echt genieten.