woensdag 3 februari 2010

DT werk Dolls en Decorations en twee kaarten

Afgelopen week is de nieuwe box van Dolls en Decorations uitgekomen, een box met erg leuk papier. Het DT heeft de box eerder ontvangen met het verzoek er leuke dingen van te maken.
Ik heb drie projecten gemaakt, natuurlijk een kaartje, hiervoor heb ik papier gebruikt van Making Memories Lovesrtuck Newsprint, en cardstock van Core'dinations roze en rood.

In de box zat ook een label en die vond ik zo mooi dat ik er een tagholder bij heb gemaakt.
En het laatste project is een kadoosje, ik had nog een doosje liggen waar normaal een staatslot in zit, en heb die uit elkaar gehaald en daar met het papier een nieuw doosje van gemaakt. Toch veel leuker om iemand zo een cadeaubon te geven dan in een kale envelop. Het papier is wederom van Making Memories en ik vind die lijn om te smullen, wat ik gebruikt heb is Die Cut Circle.

het lint en kant is allemaal te verkrijgen in de winkel van Dolls en Decorations
En dan heb ik gister me ook nog bezig gehouden met de sketch voor Card Patterns Ik vond het geen makkelijke sketch, maar ik ben wel tevreden met het resultaat, een rustige maar naar mijn idee lieve kaart.
En alsof dat allemaal nog niet genoeg is...ook nog de kaart voor Friday Sketchers

En ik ben hier in de weer geweest met pastels, chalk en ook weer een lotion doekje.
Ik zal dat even kort uitleggen. Als je de randen oud wilt maken is dit met een distresser zo te doen, maar ik las in de Cards Only de tip om eerst met een lotion doekje waar je ook je stempels mee schoonmaakt, gewoon baby doekjes, er overheen te gaan. Dan scheurt het mooier en makkelijker. Ik dacht stom als we zijn, dat kan natuurlijk gebruikt worden voor meer dan alleen stempels en randjes scheuren. Ik heb eerst alles bewerkt met de pastels en chalk en dan met een lotion doekje eroverheen dan lopen de kleuren mooier over, en met inkt is dit ook zo. Je kan dan ook het papier helemaal opwrijven zodat het lijkt alsof het papier heel nat is geweest gewoon het doekje op je inktkussentje drukken en uitwrijven op de plek...ik vind het erg makkelijk en ook leuk om te doen, zo kan je heel snel je eigen papier maken bij een plaatje als het net even iets afwijkt.
Ik ben nu al druk met de wassen en ga ondertussen scrappen, ben nog lang niet klaar.
Fijne dag iedereen!

19 opmerkingen:

scrapdictive zei

Zo, je bent weer flink bezig geweest zie ik alweer. As always mag het resultaat er weer zijn.

Toodles,
Jolanda

Lenet zei

Wat een prachtigs allemaal weer..en door je lotiondoekje zal het ook wel lekker ruiken..

yyam zei

These are awesome projects Dora! Perfect for Valentine's Day! :)

Julie Tucker-Wolek zei

ohhhhhhhhhhhhhhhhhh i love what u created dora!!! sooooooooooooooooooooo gorgeous! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

loes de groot zei

jij bent echt lekker op dreef!

~amy~ zei

wow dora...you've been super busy!

Laurel zei

Wow, how can you do so many things and have them all so detailed and pretty!

Kristen H zei

Your cards are gorgeous, Dora. (my mom's name is Dora).

I am glad I popped in, what delightful creations!!!

Smita zei

Beautiful cards. Lovely colors... and awesome textures...

Good to be visiting after so very long :-)

Hugs,
Smita

Riet zei

Ohhh wowwww Dora,wat schitterend allemaal,mooi papier en plaatjes.

Liefs Riet.x

Anneke Wijers zei

Fantastisch, die Valentijnskaarten.
Je andere kaarten zijn weer romantisch als altijd.
Goede tip van het doekje.
Dat ga ik zeker uitproberen.

Carina zei

Hi!

I LOVE your valentine card.It,s so nice!

Hugs from me!

Sandra1968 zei

Wauw, jij bent erg productief geweest :-) en alles ziet er geweldig uit!
Erg mooi!

* Daniëlle * zei

Oh, wat heb je weer veel leuke dingen gemaakt! Die quote op het bovenste kaartje vind ik geweldig. Die ga ik ff opslaan. ;-)

whoistracy zei

Dora you're on a roll here! Love all the pinks and reds you used and the vintage touches you added.

Aud zei

Wow, your cards are gorgeous!♥

Thanks for joining us at Friday sketchers this week!

Hugs,
Aud

Martha zei

Tjonge Dora, ik loop helemaal achter! Je bent niet bij te houden :)
Prachtige creaties allemaal weer!!

Unknown zei

Wow wat heb je veel gedaan! Het cadeaudoosje is helemaal super.

dstandard zei

Beautiful cards Dora!