donderdag 14 januari 2010

Drukke dag voor de boeg


Ik wil vandaag heel veel doen en moet ook veel doen, eens kijken hoe we da tgaan combineren.
Wil een stapel werkjes afmaken en ook even de kaarten bij Get Sketchy gaan bekijken.
Verder ach we zien wel, wat niet gaat dan morgen. En gister is het voor mijn doen een beetje laat geworden, heb namelijk tot laat het debat bekeken....tja dat vind ik nou eenmaal leuk.
Ondertussen wezen borduren. De kaart hierboven is naar de sketch van Card Patterns een leuke sketch en weer met een plaatje, bij elke sketch die ik zie denk ik oh daar kan dit plaatje bij. En ik vind de kaart weer leuk geworden, maar ik moet zeer binnenkort eigenlijk wel weer roosjes gaan bestellen want ze toch wel erg snel nu.
Ik ga snel aan de slag dan houd ik ook nog wat tijd over de willen dingen!
Fijne dag allemaal!

22 opmerkingen:

Alexandra zei

Deze is ook weer een plaatje Dora, een beauty. Roosjes bestellen? je maakt zelf ook zulke mooie.

Julie Tucker-Wolek zei

gorgeous dora!!!! i loveeeeeeeeeeeeeeeeeeeee all the angels u have been using lately! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Angela zei

Wow alweer zo'n mooie zeg! Heb je nou niet hele bergen kaarten liggen inmiddels?
Echt heel mooi en die kleine roosjes zijn ook zo lief!
xxx

~amy~ zei

gorgeous anniversary card Dora!

Miranda zei

Wat heb je weer een mooie kaart gemaakt. Super.

Martha zei

Super kaartje Dora!! En je maakt inderdaad zulke mooie bloemen zelf!
Groetjes,
Martha

Laurel zei

I just love all the details on this one, the tag, the flowers....!

Ann zei

het is weer een echt Dora kaartje hoor een plaatje!!!!

Angèle zei

De rechterkant van je kaart vind ik heel mooi en apart! Een plaatje weer Dora!

Riet zei

Ohhh wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt Dora,en wer zo lief plaatje.
Prachtig hoe je het gedaan heb,heel mooi papier.
Vind het altyd zo gezellig bij jou op je blog.
Heerlijk je hele verhaal lezen.

Liefs Riet.xx

Wendy zei

Wat een plaatje is het weer echt prachtigggggggg

Groetjes wendy

Charlotte zei

Hee Dora, ik hoop dat je een beetje door je drukke programma heen bent gekomen... je kaart is wederom prachtig! Fijne avond nog.

xxx

Ellen zei

Fabulous!!!!

Groetjes Ellen

Unknown zei

Hij is weer mooi, helemaal Dora :D

Floortje zei

Wat heb je weer ontzettend veel moois gemaakt tijdens mijn afwezigheid in blogland! Weet gewoon niet een favoriet te kiezen... Je layouts behoren zeker tot m'n favorieten, jouw journaling is altijd zo prachtig, recht uit het hart. En wat goed dat je gestopt bent met roken, hoop dat je het volhoudt!
Liefs, Floortje

yyam zei

This is stunning Dora! Love the touch of bling!

anja curvers zei

Heel erg mooi Dora kan ik blijven zeggen hoor.

dstandard zei

Dora this is just gorgeous - so elegant and vintage!

papertrails leaver zei

this is very pretty!

whoistracy zei

Dora this is fantastic! So soft and understated. The bling is the perfect touch.

scrapdictive zei

Momenteel lukt het me niet om veel te bloggen e/o forummen. Doet niets af aan het feit dat je weer een heel mooi kaartje hebt gemaakt.

scrapdictive zei

Ik vind de kaartjes alle 3 stuk voor stuk beauties, maar, zoals je zelf ook al aangeeft, de bovenste is de mooiste.