maandag 28 december 2009

Zitten jullie ook


Wel eens vast met een lay out, dat je er niet uitkomt, dat de kleuren niet echt zijn zoals je wilt, het resultaat niet is zoals je in gedachten hebt? Nou dat heb ik nu, en ik ga er vandaag maar weer mee verder. Andrea moet solliciteren, en vaders brengt haar even, haar auto lekt, ze moet naar het Antoni van Leeuwenhoek.
Ik ga in die tijd heel hard in huis aan de slag en een stapel dingen scrappen.
Gister heb ik deze kaart afgemaakt, een kaart voor een dame die in verwachting is van de tweede. Ik heb de sketch van Sweet Sketch Wednesday gebruikt, een leuke niet te moeilijke sketch. Ook moet ik de kaart voor Get Sketchy van deze week afmaken en dat is geen makkelijke opdracht kan ik je vertellen. Ondertussen genieten van de Top 2000 altijd leuk om nummers te horen die je niet vaak hoort, dan gaat de radio ook op een hoog volume en wordt er heerlijk meegezongen.
Liefs Dora

23 opmerkingen:

Anneke Wijers zei

Ja hoor, dat overkomt mij ook weleens; niet meer weten hoe je verder moet of dat het niet naar je zin is.
Bij mij is het veel eerder nog tijdgebrek!
Maar heb jij daar last van dan???
Als ik zo naar je creaties kijk, helemaal niet!
Ook deze kaart is weer prachtig!
Afgezaagd maar waar!!!

Ilonka zei

hoi a Dora je kaartje mag erweer zijn heel stijlvol. En ja ik ben nu bezig met een layout. Zo heb je het in je hoofd, en dan klopt het toch niet . Soms moet ik ook effen lekker stoeien . Maar lukt het altijd toch. soms met tevredenheid en soms denk je mwahhhh.
Maar hihhihhi sucses met je lootje. Hij zal jou kennende toch heel mooi worden. Knap van je dat je stopt met roken TOY TOY TOY, Ik ga voor je duimen dat het lukt.

groetjes Ilonka

yyam zei

Awww...pure sweetness! Love the baby blue and those panel stitching! :)

Charlotte zei

Mooie kaart Dora!!! En dat vastzitten... dat heb ik ook heel vaak. Soms moet je het even een dagje laten liggen... dan komt er vanzelf een goede ingeving... :D

Veel plezier met scrappen vandaag!

NicoleJ zei

Oh ja..... dat heb ik ook wel eens. De enige remedie is alles aan de kant leggen en er een nachtje over slapen!

Succes ermee en je kaart is weer zo schattig!

Sandra1968 zei

Volgens mij overkomt dat iedereen wel eens, jammergenoeg ;-)
Succes met je LO.
En je kaart is erg leuk.

Lenet zei

ojaa hier mij ook hoor..leg ze dan altijd gewoon even weg en kijk er later met een frisse blik weer naar
meestal lukt het dan wel. en als het echtniet wil zoals ik het wil...dan begin ik gewoon helemaal op nieuw met ander papier en stuff.
ja kaartje is weer prachtig, heel mooi dat wit en licht blauw..zal ook eens aan de slag gaan met de getsketchy van deze week..wordt er een met hartjes, die lekkere snoepjes.

Julie Tucker-Wolek zei

Sooooooooooooooooooo BEAUTIFUL Dora!!! LOVE LOVE LOVE the colors and those flowers! :):):):):):):):):):):):):):):):):)

~amy~ zei

do pretty dora...love the blues...

Alexandra zei

Prachtige kaart Dora en wat ben je toch lief dat je er aan denkt om voor haar een kaart te maken.

mulberry station zei

Good Morning Dora..We are so happy you would join us this week. We know that everyone is really busy with the Holiday. Your card is very elegant. I love the colors you have used. It is very, very pretty!

Martha zei

Een prachtig en lief kaartje Dora, mooie zachte kleur!

Laurel zei

So pretty! I am really liking the light blue lately.

Riet zei

Weer zo prachtig chique kaartje Dora,heel mooi papier en kleur.

Liefs Riet.x

Jeannie zei

So soft and pretty - great job!
Thanks for joining us this week at SSW!

Peace & Luv,
Jeannie

sweetbloominscraps zei

Dora, you always make such elegant cards! I love the stitching and the pearl dots. Thanks for playing again at SSW!

Rose zei

Beautiful card! Thanks for joining us at SSW this week!

scrapdictive zei

Jaaaaa, dat heb ik ook. Dat heb je een bepaalde papierlijn of -lijnen in je hoofd en dat ziet er bij elkaar dan toch anders uit dan verwacht. Heel irri.
Papier uitzoeken vind ik eigenlijk toch altijd het moeilijkste van scrappen. Is dat eenmaal uitgezocht, dan gaat de rest vaak als vanzelf.

Je kaart van SKW is heel erg leuk geworden.

Ik zal ook eens de top 2000 opzoeken. Je hoort er steeds meer mensen over en het is eigenlijk wel grappig die oude songs voorbij te 'zien' komen.

Toodles,
Jolanda xoxo

Teri zei

Lovely take on the sketch this week.
Thanks for joining in at Sweet Sketch Wednesday!
Hugs,
Teri x

Donna zei

A really beautiful card with all the elements so brilliantly co-ordinated! Thanks for playing along with us at Sweet Sketch Wednesday :) Donna x

Unknown zei

Dat is zeker herkenbaar. Je kaart is weer heel mooi en je maakt me ontzettend nieuwsgierig naar de opdracht van get sketchy :D

Radha zei

Hey hey!!
Ik vind je blog geweldig!!
Mooi .
And I live in FF Iowa, USA
Love much love to you happy new year:)

Zal je blog volgen.:))

Radha zei

Prachtig dit is een mooi kaartje:)))