vrijdag 25 december 2009

Trash to Treasure


Dat is de nieuwe uitdaging bij Get Sketchy. Maak van iets dat je weg zou gooien iets leuks, het kan ook een onderdeel zijn op een kaart. Ik heb gekozen voor de tagholder gemaakt van een wc rol.
Makkelijk om te maken en het resultaat ow zo leuk...ahum al zeg ik het zelf.
De sponsor van deze week GCD Studios, met dank aan Shemaine hieronder even een plaatje van de prijs.

Wel zouden we graag horen wat je gebruikt hebt, want soms kan je het echt niet meer zien.
En dan nog een bericht bij Get Sketchy, er is een stapel give aways, neem maar een kijkje op de site daar staat precies wat je moet doen. Bree lijkt de kerstman zelf wel;)
Ik ga zo eens even de keukentafel scrapvrij en ontbijt vriendelijk maken, want daar gaan we zo eens mee beginnen, en dan de hele dag aan de freubel, en vanavond gaat papa koken, en wij helpen wel natuurlijk.
Ik ben heel benieuwd naar de creaties die er zullen verschijnen deze week, je hoeft er wederom niet heel veel tijd in te steken, het kan een klein project worden denk eens aan een luciferdoosje...
Nou ik ga aan de slag, en ik wens jullie allemaal een hele fijne kerst.

17 opmerkingen:

scrapdictive zei

Zowel de challenge als jouw uitwerking vind ik echt helemaal te gek. Vandaag gaat het mij hoogstwaarschijnlijk niet lukken om ermee aan de slag te gaan, dus het zal wel (over)morgen worden.

Wederom een fijne Kerst gewenst, Dora en veel kookplezier.

Toodles,
Jolanda xoxo

Unknown zei

Geweldig leuk project Dora!

Ik wens je hele fijne dagen toe en een heel mooi 2010!

Charlotte zei

Prachtig weer Dora! Ik ga zeker ook een poging wagen aankomende week... leuke uitdaging!

Fijne eerste kerstdag!

Groetjes,
Charlotte

Alexandra zei

Leuke challenge hoor.
Je tagholder is weer helemaal geweldig. Wat een romantisch papier ook.
Fijne feestdagen.

Lenet zei

ik zag hem net op de getsketchy blog ..ik vind hen helemaaaal super, wonderschoon!
De challenge is ook heel leuk.Ik heb al heel wat ideetjes , dus moet nu nog even bedenken welke ik wil gaan doen,

Ann zei

wat heb je er een prachtig romanties projectje van gemaakt Dora, helemaal top.Fijne dagen daar in Alkmaar voor jou en je familie

hugs

yyam zei

Pretty work as always Dora!

Merry X'mas to you! :)

Sandra1968 zei

Wat ontzettend leuk gedaan. Erg mooi!
En verder wens ik je een fijne kerstdag.
Groetjes, Sandra

natacha zei

leuke challenge
wat heb jij er weer iets moois van gemaakt
wens je ook een fijne kerst toe
liefs natacha

~amy~ zei

Dora, I LOVE it!!! Such a great project for the challenge!!!

Julie Tucker-Wolek zei

Merry Christmas! :):):):):):):):):):):):):):):):) Those tags are gorgeous! :):):):):):):):):):):):):)

NicoleJ zei

wow die is echt supergaaf geworden!

Ingrid zei

Wat een mooie creatie, Dora. Erg romantisch ook. Je maakt er elke keer weer wat moois van.

Fijne feestdagen!

xoxo

Stampidoe@gmail.com zei

Wat ziet jou uitwerking er mooi uit super

greetz yvon

Martha zei

Prachtig Dora!! Leuk hè, die wc rolletjes oppimpen :)
Groetjes,
Martha

Carina zei

Dear,Dora!
I want to wish you a HAPPY NEW YEAR!
And thanks for all your komments.

I love this tag!!

merryheart2 zei

those tags are so so pretty. i love the lace and flowers. they have such a vintage and romantic feel.