zaterdag 12 december 2009

Precious Memories



Het heeft wel even een tijdje gekost voordat deze lo afwas. Ik wil dan ook kaartjes afmaken en elke keer als ik tijd had deed ik een stukje. Totdat ie eigenlijk klaar lag te zijn, er moesten alleen nog bloemen bij. Gister had ik daar eindelijk de tijd voor, en dit is het resultaat, de journaling is niet meteen zichtbaar, maar heb ik opgerold en met een stukje touw vastgebonden, je kan het er zo weer afhalen.
Ik ben er erg blij mee, en die foto ja .....die vind ik zo lief!
Vandaag weer een scrapdag, en vanmiddag zwemmen, ik ben gister ook begonnen met een vogelhuisje voor in de boom..dat is ook zo enorm leuk om te doen, het was een oefenexemplaar maar ik vind hem toch wel goed gelukt...

Fijne dag iedereen.

25 opmerkingen:

Ilonka zei

WHAAAAAA Dora wat geweldig!! Echt prachtig je lootje. En de kleuren echt op elkaar afgestemd.

groetjes Ilonka

Carina zei

Its so cute.Nice work.

Unknown zei

Ik zag em net al op het dolls forum en ik vroeg me al af of ik iets op je blog gemist had. Ik vind hem echt super Dora. Zie je Bob nog wel eens?

Angèle zei

Wow Dora! Wat een geweldige lo! Prachtige foto en zo'n mooie journaling!

Krijgt Bob 'm ook te zien?

Liefs, Angèle

Lenet zei

OOOOOO Dora hij is suuuuuper prachtig!!

Ellen zei

Oh, Dora, wat een geweldig mooie layout! Wat kan je dat toch goed. Ook je journaling erbij is zo leuk om te lezen!

Groetjes Ellen

Jetty zei

zucht wat prachtig

liszha zei

Ohohoh! Wat is deze mooi! Niet normaal meer en wat een schitterend verhaal!
Liefs Lisette

Sandra zei

Oh, wat een prachtige lo! Zo mooi, zo lief! Wat een schattige foto! Je hebt er echt weer iets schitterends van gemaakt!

Groetjes,
Sandra

~amy~ zei

awwww...whatta sweet pic...lovely job dora!

Laurel zei

Wow, amazing!

Julie Tucker-Wolek zei

omygosh!!!!! Dora!!!! That is JUST AMAZING!!! WOW oh WOW! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

* Daniëlle * zei

Geweldig, wat een prachtige LO! Echt zo blij dat jij weer foto's scrapt. ;-)
En bij het lezen van de journaling dacht ik ook "net Jip&Janneke", en dat had je zelf ook opgeschreven. Je hebt een mooi handschrift trouwens.

Daniëlle zei

Wauw, wat ontzettend mooi! En wat is het toch super om zulke mooie foto's te hebben. Het is echt een heel mooi geheel.

Martha zei

Wow Dora, echt helemaal super geweldig mooi!! En je hebt zo'n prachtig handschrift!!
groetjes,
Martha

ScrapEnjoy zei

Weer helemaal SUPER meis, wat een schattig lootje en de foto is erg lief....je hebt er weer een plaatje van gemaakt.

lieve groet Lilian

Riet zei

Wowwwww Dora,wat heb je dat schitterend gemaakt zeg.
De kleuren zijn zo mooi.

Liefs Riet.

yyam zei

Dora, this is stunning! I love that beautiful picture! You do amazing work!

scrapdictive zei

Deze is echt zooo mooi.
De foto vind ik ook heel erg lief.

Toodles,
Jo xoxo

Heidie zei

Ik vind hem helemaal super.

groetjes Heidie

Nicky zei

zoals je weet vind ik deze lo ubercool, zo mooie sfeer, kleuren en layout... geweldig! mis zo nu en dan wel je muziekkeuzes, vond ik een leuk extraatje bij een bezoek aan je blog!!

Alexandra zei

Prachtige layout, mooie details, prachtige kleuren.
De journaling heb je ook zo leuk omschreven.

Boukje zei

Prachtig! Mooi verhaal erbij ook, erg leuk om te bewaren voor later!
Groetjes Boukje.

Sandra1968 zei

Wauw, wat is dit een schitterende LO! Ik vind 'm helemaal geweldig!

Wendy zei

Wat een prachtige lo

Groetjes Wendy