donderdag 3 december 2009

Ow een heerlijke dag


Ik heb namelijk alles in huis gedaan waarvan ik vond dat het moest, nu alleen nog even stofzuigen en dan kan ik doen en laten wat ik wil...en ik heb zoveel scrapspiratie;) Overal waar ik kijk zie ik iets, heerlijk.
En gister heb ik mijn Silhouette maar weer eens gepakt, en ik was de hele avond zoet, allemaal swirls uitgesneden, ow wat is dat ding toch makkelijk. Er ligt dus een lo op mij te wachten waar ik vandaag verder mee ga.
Gister dus te druk met spelen en ook nog even een kaart gemaakt, de kaart voor 2S4Y van deze week. En jullie zien het goed, geen bloemen, ik heb geprobeerd ze erop te krijgen maar het werd zo'n drukke boel dus dan maar geen, en ik ben echt verliefd op de vogeltjes.
Die zijn heel leuk het is een pons van Martha Stewart en owwww.
Ok verder vandaag dus gewoon een heerlijke dag, en ik ga nu stofzuigen..
Fijne dag iedereen!

22 opmerkingen:

m@deliefjuh zei

hoi

das ook toevallig. ik heb gister mijn cricut weer eens uit het stof gehaald :) haha. ook ik ga daarmee stoeien!

geniet heerlijk van je dag. ik heb ook zo'n dag vandag. de kinderen zijnop het kdv, en ik heb een dag vrij.. ik moet ook nogff stofzuigen en dan gaan we LOS!!! geniet ervan! dat doe ik ook! (LOL)

groetjes martine

ps: je vogeltjes zijn inderdaad erg schattig

Lenet zei

hij is suuuuuupeeeer!!!De vogeltjes zijn ook gaaf zeg..

Marga zei

Wat een plaatje je kaart. Heerlijk om je Silhouette te herontdekken.
Dat vogeltje is inderdaad superlief, en zeker op de manier zoals jij ze weet te verwerken!

scrapdictive zei

Hij's weer heel erg leuk geworden.
Ook heel apart voor jou is een kaart zonder bloemen (zoals je zelf al aangaf).
De vogeltjes zijn ook echt helemaal leuk.

Eigenlijk wel handig om een stuk of tig swirls in een keer te laten snijden. Is veel handiger.
Zelf gebruik ik m'n Cricut E. eigenlijk alleen als ik 'm gericht nodig heb, maar -afhankelijk van m'n bui- dat vind ik zo'n gedoe (eeeeehh... hij staat gewoon kant en klaar op m'n bureau, maar ja... dan moet ik wel eerst de troep die er voor ligt weer een plekje geven).

Fijne dag verder.

Toodles,
Jo xoxo

yyam zei

Awwww....such a pretty pretty card Dora! Love the soft feel...those birds...you rock those pastels gal!

Julie Tucker-Wolek zei

wowwwwwwwwwwwwwwwwwwww this is soooooooooooooooooooooooo gorgeous dora!!! LOVE IT! :):):):):):):):):):):):):):):):):)

Sandra zei

Wat een prachtig kaartje! En die vogeltjes zijn zoooo leuk! Ik vind dat lintrandje ook errug mooi!

Groetjes,
sandra

Laurel zei

Ah, so beautiful! must be 2s4y day!

Kathy Martin zei

Such a sweet card! Love the snow and blue! :) Kathy

Laura Davis zei

Beautiful! Thanks for playing at 2S4Y!
Laura

Angèle zei

Mooi kaartje Dora! De stiksteekjes liggen je wel hè!

~amy~ zei

sooooo gorgeous Dora!

dithny zei

Oh wauw Dora, dit is weer een toppertje :)

cnelson zei

oh so lovely!!!

Sandra1968 zei

Wat een superlief kaartje :-)

Floortje zei

Wat heerlijk dat je zo geniet...en weer zo'n plaatje van een kaart hebt gemaakt!
Groetjes, Floortje

liszha zei

Wat een mooie zachte kaart zeg! Ik ben onder de indruk.
Weet je, ik denk dat ik uit honderd kaarten die van jou zou herkennen. Jij hebt echt je eigen unieke stijl.
Heb je de Silhouette joh? Ik ben jaloers!
Liefs Lisette

natacha zei

super mooi kaartje dora

* Daniëlle * zei

Superleuk kaartje weer Dora!

Unknown zei

Wat een heerlijke romantische uitstraling heb je deze kaart weer mee weten te geven. En die vogeltjes blijf ik ook erg leuk vinden.

Anoniem zei

`Beautiful` Dora:)

Alexandra zei

Ook deze kaart is weer heel mooi.