donderdag 10 december 2009

Mojo monday


Daar heb ik mij gisteravond mee bezig gehouden, na het zwemmen alles op maat gesneden en gaatjes prikken. Daarna lekker op de bank met naald en draad. En ben er happy mee. Ik ben de laatste tijd wel tevree met wat er uit mijn handen komt.
En ik zou wel de hele dag willen scrappen, maar ja er moet toch echt van alles in huis gedaan worden vandaag. Maar ik ga dat in een heel hoog tempo doen en dan heb ik vast nog scraptijd. En de kerstkaarten moeten ook eens geschreven worden. Ik ben wel zoet vandaag. En nu nog 3 lessen en dan heb ik 2 weken vakantie, dat is dan wel lekker aan zwemjuf zijn, alle kindervakanties ben ik ook vrij, alleen in de laatste week van de zomervakantie zijn er snelcursussen, maar ja dan ben je wel heel lang vrij geweest. Ik ga eens beginnen in huis want ik wil nog zoveel doen vandaag.

19 opmerkingen:

Floortje zei

Terecht dat je hier tevreden mee bent,hij is weer prachtig! Ik probeer ook altijd zo snel mogelijk alles wat moet te doen om dan nog te kunnen scrappen...maar het is nooit echt af he...daarom neem ik maar scraptijd af en toe!
Groetjes, Floortje

Ilonka zei

hoi Dora je mag er zeker trits op zijn je kaartje ziet er te gek uit!
Ja jammer dat het huishouden altijd weer terug komt hihhih maar even als een tornado je huisje door. En dan weer aan de scrap. Heerlijk!!

Groetjes ilonka

Riet zei

Wat een prachtig kaartje Dora,mooi papier ,en de kleuren zijn heel mooi.

Liefs Riet.

Cora Hoekstra zei

dit is dan ook wel een heel mooi kaartje Dora.
En tijd kom je altijd te kort, ik neem regelmatig wat prioritijd, werkt prima.

Julie Tucker-Wolek zei

Ohhhhhhhhhhhhhh Dora!!! I love love love those scalloped circles!!!! BEAUTIFUL! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

~amy~ zei

love, love, love this Dora!!!

Daniëlle zei

Ontzettend leuke en mooie kaart! En je mag zeker tevreden zijn over je kaarten. Ze zien er altijd mooi en tot in de puntjes verzorgd uit!

Laurel zei

This one is breathtaking! So pretty!

Lenet zei

ooo deze is WOW!!! Gaaf paier is dat zeg!!

Ellen zei

Wat een prachtige zachte kleuren Dora! Kan me voorstellen dat je daar tevreden over bent...

Groetjes Ellen

Vera zei

Wow, heb je dat met de hand genaaid? Echt een prachtige kaart voor Mojo Monday!

Martha zei

Wow, super mooie kaart Dora!! En ik wil ook zo graag hele dagen scrappen!

Unknown zei

Heel gaaf kaartje. Zit dat rose bovenaan in het papier of heb je dat gestempeld.
En het is goed dat je me eraan herinnert dat de kerstkaarten nog geschreven moeten worden...Vind het leuker om ze te maken dan te schrijven LOL

Manon zei

jij bent hier echt een kei in!
meid wat prachtig!

yyam zei

So pretty...nice romantic ethereal feel to it Dora!

Have a fabulous weekend! :)

scrapdictive zei

'k Kan me voorstellen dat je tevreden bent met deze kaart. Hij's dan ook bloedje mooi!!

Tja, wat zal ik zeggen...
Zelf ben ik ook nog wachtende tot zij van de Staats- of Postcodeloterij of van de Lotto langskomen met een leuke prijs.
Dan neem ik meteen iemand aan voor de alledaagse hh-klusjes en kan ik echt veeeeeeeeeel meer tijd aan scrappen besteden.
Hmmm... lijkt me wel wat, maar voorlopig zag ik m'n baan nog niet op.

Toodles,
Jolanda xoxo

MadeByMaly zei

Wauw wat een prachtig kaartje!
Soms maak ik gewoon scraptijd en dan laat ik de boel gewoon de boel. Dan maar wat rommelig, met 2 kids in huis is dat ook bijna niet te voorkomen. Als het maar schoon is. Me-time is heel belangrijk voor ons allemaal.

Alexandra zei

Heerlijk dat je alle vakantie's vrij ben, dan heb je nog meer tijd om te scrappen.
Het kaartje is prachtig, vind het papier ook heel mooi.

Sandra1968 zei

Wat een superlief kaartje! :-)