zondag 20 december 2009

Ik ga zo eens even het park in


En dan met mijn camera, het is hier eindeijk ook echt helemaal wit, zelfs de wegen zijn dat, ja ik ben alweer even buiten geweest.
En ik ga zo nog even...naar het park, zo mooi!
Ok gister denk ik dat ik het mooiste kerstcadeau heb gekregen, na het afzwemmen kwam er een ouder naar mij toe om me te bedanken. Ik was bij haar dochter favoriet, en ze zei altijd ow jahaaa juf Dora is er weer. Het is een meisje heel stil en terug getrokken, en juist dan vind ik dat je ook als juf die kinderen er bij moet betrekken, ik ben blij dat dat ze met zoveel enthousiasme naar zwemmen ging, en van die woorden was ik even stil.

Gister na het zwemmen was ik ook wel af, en zo rozig dat ik niet veel meer gedaan heb. Deze kaart was bijna af, maar ik moest er nog even de details aan toevoegen, daarna ben ik op de bank geploft en heerlijk met naald en draad aan de gang geweest en voor de tv gezeten.
De kaart is naar de sketch van Papertake
Ik ga nu snel even iets eten en dan hup naar buiten.

14 opmerkingen:

Riet zei

Wat een prachtig kaartje Dora, leuke stempel,mooi papier, de kleuren zijn ook super.

Liefs Riet.

yyam zei

Oh...so pretty Dora! Love the lace and flowers! :) Happy Sunday!

Lenet zei

Hij is weer harstikke leuk geworden..en naar buiten..brrr mij niet gezien

Ellen zei

Hij is weer mooi Dora! Heerlijke zachte kleuren!

Groetjes Ellen

~amy~ zei

Gorgeous Dora!!

Julie Tucker-Wolek zei

Sooooooooooooooooooo beautiful Dora!!! LOVE that stamp and the colors! :):):):):):):):):):):):):):):):)

Miranda zei

Wat een lief kaartje.
Ben erg benieuwd naar de foto's die je buiten gemaakt hebt.

Unknown zei

Wat een lieve kaart Dora en wat leuk dat die moeder even naar je toe kwam!

scrapdictive zei

Mij krijg je niet naar buiten met dit weer hoor. Ik ben vanochtend alleen even snel naar de brievenbus gewandeld, maar dan ben ik binnen 5 minuten weer terug.

De kaart is weer hartstikke mooi (as always).

Fijne avond.

Toodles,
Jo xoxo

Manon zei

Prachtig weer. En hoe was het in het park?

Sandra1968 zei

Eindelijk ligt er bij jou ook sneeuw :-) en heb je daarvan nog mooie foto's kunnen maken? Bij ons is het ook erg wit. Gisteren was een tuinpad vrijwel schoon, maar vandaag ligt er weer zo'n 12 à 13 cm.
En wat een heerlijk gevoel als je zo'n leuk compliment krijgt van een ouder!
En je kaart is erg leuk.

Nicky zei

mooie kaart weer dora! dat geborduur van jou, prachtig!

Floortje zei

Dat is een mooi compliment Dora, maar zelf verdiend he!
Je kaartje is schattig.
X Floortje

Alexandra zei

Wat leuk om zo'n compliment te krijgen zeg, weet je dat je goed bezig bent.
Het kaartje vind ik wel lief.