donderdag 31 december 2009

Het laatste berichtje van dit jaar


Want morgen zijn we er vast wel weer, in ieder geval met een nieuwe sketch van Get Sketchy, ow en daar ben ik helemaal niet blij mee, het liefst plaats ik die niet eens.
Maar nu heb ik er twee gemaakt die ik wel wil delen. Bij CPS mocht je deze week kiezen uit alle sketches die al geweest zijn, ik heb er drie uitgekozen, ik moet iets doen met al die tijd. En de derde komt morgen, die moet ik nog even oppimpen.

Niet erg moeilijk maar ik vind het ook leuk om dan toch een mooie kaart te hebben en dan waar niet teveel details op zitten.
Mijn nieuwe lap gaat als een speer, en mijn foto programma ga ik zo in alle rust even beter ontdekken, maar ik ben er nu al blij mee. Ik ga ook nog even de deelnemers van Get Sketchy bezoeken van afgelopen week. En verder zien we wel.
In alle rust het nieuwe jaar in.
Ik wens jullie allemaal een mooie start van een nieuw jaar en een gezond 2010!

20 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Dora, ze zien er weer prachtig uit!! Jij ook een gelukkig, gezond en creatief 2010!! Groetjes Sylvia

natacha zei

schone kaartjes dora
bij deze wens ik jou en je familie ook een fijne en gezellige jaarwissel toe
liefs natcha

Julie Tucker-Wolek zei

Ohhhhhhhhhhhhhhh Dora!!! I think these are GORGEOUS!!! I love love love love love them sooooooooooooooo much!!! HAPPY NEW YEAR! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Lenet zei

jij ook een heel goed nieuw jaar
je kaartjes zijn weer stuk voor stuk topertjes. Ik ben helaas niet aan de challenge van getsketchy toe gekomen.Nou ja volgende keer beter.

Manon zei

ze zijn zo leuk. De onderste vind ik echt super leuk bedacht met die tags!
Meid komt ehlemaal goed hoor met inzending. Denk niet dat jij je daar druk om hoeft te maken want je maakt altijd mooie dingen.

Fijne jaarwisseling!
liefs Manon

scrapdictive zei

Je gaat er in ieder geval uit met met weer heel mooie kaarten.

Ik ben benieuwd wat Get Sketchy ons morgen zal brengen. Afgelopen week ben ik jammer genoeg niet aan de challenge toe gekomen.

Straks ga ik aan wat hapjes voor vanavond beginnen. Nu eerst even lekker relaxen.

Dora, een goed uiteinde gewenst en natuurlijk ook al het goede voor 2010.
Fijne jaarwisseling en tot in het nieuwe jaar!!

Toodles,
Jolanda xoxo

Joke zei

Hoi Dora,

Wat een leuke kaart met die labels, leuke kleuren ook.

Ik wens je een hele gezellige oudejaarsavond toe en een super 2010!

Groetjes,
Joke.

Sandra1968 zei

Twee leuke kaarten!

Anita zei

Leuke kaartjes
Mooi in eenvoud

Fijne jaarwisseling

Gr. Anita

Liz Weber zei

Hi Dora, I just finished my CPS card as well. I LOVE your cards - so pretty and elegant.

I am going to make a better effort to play along with Get Sketchy in 2010.

Happy New Year and see you in 2010.

Laurel zei

I know I always say the same thing, but your cards truly are works of art!

~amy~ zei

Love both of your cards...especially the shaped one!

Angèle zei

Ook voor jou een fijne jaarwisseling Dora! En alle goeds voor 2010!

Liefs, Angèle

Anoniem zei

Very pretty cards! Love how you incorporated the tags on your second card. Happy New Year to you, too :)

Riet zei

Prachtige kaarten Dora.

Fijne jaarwisseling en een gezond 2010.
Liefs Riet.

Alexandra zei

Hoi Dora, voor jouw ook de allerbeste wensen voor 2010.
Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt zeg.

Wendy zei

Prachtige kaartjes
En de beste wensen voor 2010.

Groetjes Wendy

loes de groot zei

mooie kaartjes weer... zo ga je goed het nieuwe jaar in!
jij ook de beste wensen voor het komende jaar...

Martha zei

Prachtige kaarten Dora!!
Een gelukkig nieuwjaar :)
Groetjes,
Martha

yyam zei

Great use of pretty pastels Dora! Love the butterflies!