woensdag 30 december 2009

Het is hier helemaal wit


Er is een flink pak sneeuw gevallen, het ziet er weer prachtig uit.
Gister ben ik wederom lekker aan de knutsel geslagen, en er liggen al heel wat kaarten klaar, ik moet ze alleen nog oppimpen, maar ze komen nog voorbij deze week.
De kaart die ik wel helemaal klaar heb ik voor, een challenge site die ik nog niet kende, Crazy 4 Challenges Ja er zijn er toch een boel die nu vakantie houden dus ik ben op zoek gegaan. En ik vond deze sketch wel erg leuk.
Ook ben ik blij met het resultaat.
Vandaag is denk ik voor mij een binnenblijf dag, wil even een paar kleine klussen doen en weer aan de scrap. Het gaat nog steeds goed, hoewel ik het vanochtend even erg moelijk had, maar ik hou vol.
Ik ga mij nu eens aankleden en eens kijken wat ik kan gaan doen.
Fijne woensdag iedereen!

21 opmerkingen:

StampOwl zei

very pretty card

Sandra1968 zei

Een hele mooie kaart. Ook erg mooi papier.
Bij ons is er dit keer juist nauwelijks sneeuw gevallen. Er wordt wel veel sneeuw voorspeld voor ons, maar tot nu toe nog maar weinig van te zien.
Succes vandaag en scrapze.
Groetjes, Sandra

Charlotte zei

Prachtige kaart weer Dora... en heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte met volhouden. Je kan het, je kan het, je kan het!!!

Lenet zei

hij is prachtig..je bent met de pearlmarker bezeig geweest zie ik, gaaf joh.

Ilonka zei

OHHHHHHHHH Dora hij is weer helemaal geweldig , en de kleuren wauw prachtig.
Een fijne jaarwisseling en een creatief en rookvrij jaar!! Suc6 nog he.

groetjes Ilonka

Trudy zei

Geweldig kaartje Dora,
Ik wens jou en je familie een hele fijne jaarwisseling en de allerbeste wensen voor 2010 !!!
Groetjes Trudy

loes de groot zei

mooie kaartjes weer hoor!
die van je vorige post is ook yammie!
enne volhouden hoor dat niet roken : )

Julie Tucker-Wolek zei

Wowwwwwwwwwwwwwwwww!!!! Dora!!! That card is ABSOLUTELY GORGEOUS!!!! Loveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee the colors, the flowers...the scalloped circle!!! WOW WOW WOW!!!!!! And I want SNOW....will U send me some???? LOL! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Chris Olsen, Glowbug zei

Very Pretty card!! Love your flowers and image. Very elegant!

~amy~ zei

soooo sweet dora!

anja curvers zei

Geweldig kaartje weer Dora en kom op meid je kunt het gewoon volhouden. En alweer sneeuw bleeggh ben toch wel een tikkeltje jaloers hier ligt niets nada alleen maar regen. Een hele fijne jaarwisseling toegewenst.

Anneke Wijers zei

Mooi en kleurig!
En volhouden hoor!!!
Het gaat je lukken!

Laurel zei

So pretty Dora!

Wendy zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt.

Hier is weinig sneeuw gevallen en bij jullie veel geniet er maar van zo lang het kan.

Groetjes Wendy

Manon zei

super mooi!

Ellen zei

He, Dora, GOED ZO!!! Al 4 dagen niet gerookt! Super Meid! Zie je wel dat je het kan!!!!
En als de gedachte aan een sigaret komt....gewoon even wachten, die gedachte gaat vanzelf weer voorbij en na 5 minuten heb je hetzelfde wat je gehad zou hebben als je wel had gerookt.....Niets!!!! Want dan had je weer een sigaretje in de lucht geblazen en als ie op is is ie op en heb je niets meer!!!! (behalve dan een vieze smaak in je mond)......
Je kaart is prachtig, zoals altijd ;-)

Groetjes Ellen

Angèle zei

Prachtig papier heb je voor je laatste creatie gebruikt Dora!

Hou vol! Je bent zo goed bezig!

Liefs, Angèle

Bizzy @ home zei

Heel mooi kaartje weer Dora.
Een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2010! Tot blogs maar weer.
Groetjes Renny

Riet zei

Ohh wowww Dora,wat een prachtige kaart,lief plaatje,mooi papier.
Hier is het de hele dag regen en nog eens regen.

Liefs Riet.

Unknown zei

Goed om te lezen dat het je nog steeds lukt om vol te houden! Hier was het ook wit maar toen we gisteren een heel klein stukje zuidelijker reden (net onder amsterdam) was er bijna geen sneeuw meer te bekennen. Het is dus kennelijk maar tot de helft van het land gekomen. Leuke kaart heb je weer gemaakt, ik ga ook even op dat blog kijken :D

Martha zei

Dit is ook weer een geweldige kaart Dora!!