dinsdag 8 december 2009

Even snel dan toch een bericht


Ik ben niet helemaal lekker, en heb dan ook een dagje rustig aan gedaan.
En ik heb woord gehouden, inderdaad rustig aan, en dat is ook weleens lekker.
IK ben bezig geweest met de sketch van 2S4Y en vond dat de kaart zo af was, ik wilde er nog een vlinder bij doen, maar dat werd me echt te dol. Het dan ook een heel erg klein kaartje 10x 7 cm...zo snoepig;)
Vandaag staat er niet veel meer op het programma, ik denk dat ik zo even verder ga met een lo, ja nog steeds die ene, want ik heb nogal met inkt lopen knoeien en zelfs met de heattool wil het niet helemaal drogen, maar ik heb geduld, en anders gaan we beginnen aan een andere kaart.
Ik ga een pot thee zetten en eens kijken waar ik me op ga storten.

25 opmerkingen:

Martha zei

Hee Dora, wat vervelend dat je je niet goed voelt. Hoop dat je snel opknapt.
Je kaartje is erg mooi geworden, mooi papier heb je gebruikt en de kleurencombinatie is ook prachtig :)
Groetjes en beterschap!
Martha

Angèle zei

Mooi Dora! Leuk zo'n klein maatje!

Zorg goed voor jezelf!

Groetjes, Angèle

natacha zei

hopelijk ben je vlug terug beter meid
mooi kaartje
mooie kleuren zo wit/rood
groetjes natacha

Bizzy @ home zei

Mooi kaartje is het geworden.
Gauw weer opknappen!
Groetjes Renny

Ilonka zei

Hoi Dora vervelend dat je je eigen niet lekker voelt hopelijk gaat het snel weer wat beter. Je kaartje is precies goed zo erg mooi!!

groetjes ilonka

Marga zei

Mooie kaart, mooi papier!
Hopelijk knap je snel op, van harte beterschap.

Petra zei

Meis wat ben je toch CREA bezig !! Leuk hoor allemaal en knap meer snel op.

Peet

Ellen zei

Wat een leuke kaart Dora!
Lekker fris zo rood en wit!
Beterschap!!

Groetjes Ellen

Unknown zei

Wat vervelend dat je je weer niet lekker voelt. Ik hoop dat je je deze keer een stuk sneller opknapt.
En je kaartje is weer erg lief!

Lenet zei

Hij is inderdaad erg snoepig..Niet ziek worden he??

Sandra1968 zei

Een heel leuk kaartje!
En vervelend dat je je niet helemaal lekker voelt. Hopelijk knap je snel weer op.
Beterschap!
Groetjes, Sandra

Riet zei

Prachtig kaartje Dora,
Sterkte meis,ik hoop dat je gauw weer wat beter voelt.

Liefs Riet.

cnelson zei

super cute!! LOVE your take on the sketch!

Ashley Cannon Newell zei

Cute ribbon embellishments!

Floortje zei

Het is inderdaad een snoepje!
Pas goed op jezelf en beterschap.
X Floortje

Kathy Martin zei

Very sweet card! :) Kathy

yyam zei

Nice work...I love the colors and the sentiment! :)

Jessica Theodore zei

Hi Dora, love your take on the sketch! what a great sentiment xx

Unknown zei

love the the red on the white - very pretty :)

Julie Tucker-Wolek zei

this is gorgeous dora!!!! loveeeeeeeeeeeeeee the stitching...and i hope u feel better! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Tenia Nelson zei

Gorgeous card!!

Smita zei

Very pretty card, Dora... Nice take on the sketch.. I love the texture of the paper too.

Smita

Alexandra zei

Leuke kaart, vooral die detail van die lintjes, heel leuk.

~amy~ zei

fabbie card Dora! Thanks for the 'chat' this morning...well, morning for me:)

anja curvers zei

Vervelend dat je je niet lekker voelt maar je kaartje is in ieder geval weer een snoepie.