maandag 21 december 2009

Even anders bezig geweest


Namelijk eens mijn glimmermist en distressinkten erbij gepakt. De kaart is naar de sketch van Friday Sketchers en ik vond dit echt een sketch voor restjes. En hij is niet gelijk aan de sketch er hoort nog iets bij, maar ik vond het hier echt niet meer bij kunnen.
En ik ben zelf redelijk tevree ermee, alle kleine stukjes zijn ook van hetzelfde papiertje. Ik mijzelf voorgenomen om deze vakantie ook echt vakantie te houden, en allemaal dingen te gaan doen die ik altijd wil proberen, maar nooit aan toe kom. Dit was het eerste project, experimenteren met inkten.
Ik ga vandaag even met vaders naar de groothandel, en verder eigenlijk niet veel bijzonders, als Andrea op tijd uit haar werk is even naar het tuincentrum, maar dat zien we dan wel. En verder scraptijd.
Hieronder nog een paar foto's van onze wandeling in het park.



Ik heb nog meer foto's maar dit geeft wel een idee hoe het hier was.
Ik ga eens aan de slag, anders hou ik geen scraptijd meer over1
Fijne dag iedereen

18 opmerkingen:

Floortje zei

Heerlijk, zo'n vakantie, scrappen en sneeuw (en dan bij thuiskomst warme choco!) Geniet er maar lekker van.
O ja, bijna vergeten, je kaart is prachtig, lang leven de restjesbak...
X Floortje

Floortje zei

Heerlijk, zo'n vakantie, scrappen en sneeuw (en dan bij thuiskomst warme choco!) Geniet er maar lekker van.
O ja, bijna vergeten, je kaart is prachtig, lang leven de restjesbak...
X Floortje

Julie Tucker-Wolek zei

This is GORGEOUS!!! WOW WOW WOW!!! LOVEEEEEEEEEEEEE the colors...and loving those PHOTOS!!! U are sooooooooooooooo CUTE! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Ellen zei

Mooi Dora, mooie kleuren!

Groetjes Ellen

Nicky zei

je kaartje is prachtig!! heerlijk die sneeuw zo he?

Charlotte zei

Wat een prachtige kaart weer Dora! Ik krijg door jouw creaties zelf ook steeds meer zin om weer eens kaartjes te maken... (had mezelf voorgenomen om me alleen nog maar op scrappen te concentreren).

Mooie foto's ook van de sneeuw... zeer scrapwaardig... ;)

natacha zei

dit gaat je ook goed heel mooi kaartje en leuke foto's
grtz natacha

Angèle zei

Mooi kaartje Dora! En altijd een uitdaging om iets anders te proberen.
Goed gelukt!

Sandra1968 zei

Een mooie kaart en leuke foto's van de sneeuw.
Volgens mij is er bij jullie een behoorlijke inhaalslag gemaakt qua hoeveelheid sneeuw :-)

Riet zei

Wat een prachtig kaart Dora,mooi papier.

Liefs Riet.

liszha zei

Leuk hé, al die sneeuw? Behalve als je naar je werk moet rijden, dan baal je ineens, hihi.
Anyway! Je kaart is weer een topper!

scrapdictive zei

Wat een ontzettend mooie foto's.

Je kaartje is ook weer ontzettend mooi geworden. Zelf ben ik ook zo nu en dan met glimmermist in de weer geweest, maar ik moet die collectie eerst eens wat meer uitbreiden.

Dank voor je kerstkaart!!

Toodles,
Jolanda xoxo

~amy~ zei

gorgeous dora...love all the stitching...no snow here:)

MadeByMaly zei

Heel erg mooi Dora! Mijn alltime favorieten zijn ook glimmermist en ik houd erg van cracklepaint en puffypaint. Momenteel ben ik helemaal into de embossingpoeders. Alles poedert om me heen haha maar ik vind het leuk om nieuwe dingen te bedenken. Helaas heb ik juist in de vakantieperiode minder tijd...de kids zijn nu de hele dag thuis en het werk gaat toch gewoon door. Maar ik pak gewoon elk minuutje dat ik pakken kan (over 5 minuten ga ik weer haha). Ik wens je heel veel fröbel en probeerplezier en zo te zien komt dat helemaal goed.

Anneke Wijers zei

ohhhhhh, ik vind 'm heeeeel mooi!

Unknown zei

Ik vind je experiment erg geslaagd Dora. Ga vooral meer van dit soort plannen uitvoeren :D

Aud zei

Such a wonderful card!♥

Thanks for joining us at Friday Sketchers this week!

Merry Christmas!

Hugs,
Aud

Alexandra zei

Dat inkten gaat je goed af, het resultaat is mooi hoor.