donderdag 17 december 2009

Een kaartje en een award


Ik lees zojuist dat het op veel plaatsen mooi wit is, er is een flink pak sneeuw gevallen...hier niet echt, misschien een halve cm. Maar het is nog erg grijs wie weet krijgen we nog iets.
Nou ja heerlijk weer om vandaag in huis te rommelen lekker aan de scrap te gaan.
Gister heb ik de kaart voor 2S4Y gemaakt een leuke sketch en ik wist al vrij snel wat te doen, eindelijk weer een afdrukje gebruikt. Soms gebruik ik dagen achter elkaar afdrukjes en dan een poos niet. Ik heb wel eerder een kruissteekje op een kaart gedaan, maar niet zo klein als deze, het resultaat vind ik erg leuk alleen het is me een flinke klus.
En dan heb ik van twee hele lieve dames een award mogen ontvangen van Ellen en Eefje dames bedankt.
Your Blog is Fabulous.

Bij de award horen 5 vragen waar je gek op bent.
Daar komen ze dan

1- het strand, maakt niet uit wat voor weer, in de zomer of de winter ik vind het er heerlijk.
2- scrappen, ik kan er zoveel in kwijt maar ik word er ook zo heerlijk rustig van
3- mijn vader en mijn zussen. Ik zou niet weten wat ik zonder ze zou moeten.
4- muziek
5- nu zou ik er nog eentje moeten zeggen, maar er is zoveel waar ik gek op ben, ik denk dat ik dat dan het best kan beschrijven ...ik geniet van al dat moois dat het leven te bieden heeft en neem nooit iets aan voor zomaar of gewoon, misschien ben ik wel heel blij dat ik zo kan denken en ook kan leven.

Ik wil deze award graag doorgeven aan.

Nicky
Marga
Carla
Petra
Anja
Ik heb altijd het gevoel dat ik mensen vergeet en voorbij loop met de awards er zijn er nog veel meer aan wie ik deze award wil geven, ik beleef enorm veel plezier naar het kijken van andermans werk.
Maar ik heb deze twee maal gekregen zal ik er dan stiekem nog eens 5 bij doen.....ja dat doen we gewoon
Jolanda
Lisette
Ann
Lenet
Floortje
Nou dit was het even, en nog mis ik mensen in die lijst...
Zo nog een paar klussen en dan lekker aan de scrap. Ik wil graag ook nog een liedje erbij doen, en ja niet wat jullie verwachten misschien. Ik ben niet echt van de jongens bands, maar ik moet je zeggen dat ik dit nummer gewoon heel erg mooi vind. wees blij me wat je hebt er zijn er velen die het niet hebben. En hebben is niet materialistisch er is zoveel dat je kan waarderen.

Fijne dag iedereen

21 opmerkingen:

Martha zei

Wij hebben hier inderdaad ook wel flink wat sneeuw, ik mag vanmiddag thuis blijven van mijn werk. Durf ook niet auto te rijden nu het glad is.
Dus zomaar een dagje vrij, wat zal ik eens gaan doen :-)
Je hebt weer een prachtig kaartje gemaakt! En gefeliciteerd met je award!

m@deliefjuh zei

ook hier is het lekker wit! het ziet er prachtig uit! fijne dag. en je kaart is een droppie!

dithny zei

Prachtig kaartje en leuke afbeelding.
Bij ons is het sinds jaaaaaaaaren een beetje wit. Maar het dooit momenteel, dus ik ga nog even genieten :)

Julie Tucker-Wolek zei

loveeeeeeeeeeee that card dora!!! gorgeous!!! AND congrats on the award!!! That is GREAT! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Liz Weber zei

Hi Dora, love your gorgeous card - great work with that lovely image. Congrats on the award. Hope you are well and get time to create more cards for me to check out :-)

~amy~ zei

gorgeous dora...nice work!!

Laurel zei

Lovely, I love that image!

yyam zei

Love the image on your card! So cute!

Hope you get to have a really white X'mas...that would be really nice!

Lea L. zei

Such a sweet little card! I really love the trim around the corner of the image!! Great job with the 2S4U sketch!

♥Lea

Kathy Martin zei

What a sweet card! :) Kathy

Ilonka zei

Dora een geweldige kaart en je kaart mag er weer zijn.
En wat was het mooi wit vandaag he! Gefeliciteerd met je award. Je verdient hem.

groetjes Ilonka

Angèle zei

Een flinterdun laagje hier in het uiterste zuiden. Laagje mag je het niet eens noemen.

Mooi kaartje Dora!

Sandra1968 zei

Een hele mooie kaart. En ook een leuke stempel.
Ook wij hadden behoorlijk wat sneeuw. Mijn collega's en ik vroegen ons af hoeveel cm sneeuw er nu eigenlijk zou liggen, dus heb ik mijn lineaal in de sneeuw gestoken en het resultaat was 12 cm :-)

scrapdictive zei

Een werkelijk schtterende kaart!

Inmiddels zal er bij jou toch ook wel de nodige sneeuw zijn gevallen. Of niet?
Voor mij hoeft het niet zo. Ik vind het wel mooi en zo, maar het is zo'n geglibber op de weg.

Dank voor je award!
Ik zal mij er meteen op gaan uitleven. Altijd leuk die vragen te beantwoorden.

Toodles,
Jo xoxo

Riet zei

Wat een schitterende kaart Dora,leuke stempel,mooi papier.

Liefs Riet.

natacha zei

ook hier lag het mooi wit zalig hé
mooi kaartje ook

Floortje zei

Wat een schattig kaartje weer Dora, mooi detail, die kruissteekjes.
Dank je wel voor de award! Lief van je, ik zal 'm z.s.m. plaatsen, even bedenken wat ik in de tekst ga zetten, ben gek op veel dingen...
X Floortje

Lenet zei

O wat stom deze heb ik gewoon over het hoofd gezien..Dat ik je kaart weer geweldig vind wist je al , want dat hadd ik al gezegt.
Hartelijk bedankt voor de Award.Lief dat ik hem van je krijg,
Ik ga er eens even over denken.

Ashley Cannon Newell zei

Very nice design on the right! I love those elements! Thanks for playing with 2S4Y!

Alexandra zei

Wat een prachtige kaart Dora, geweldig papier ook. En afbeeldingen blijven leuk, of het nou een stempel of een plaatje is.

Unknown zei

Wow dat kleine kruissteekje is echt prachtig! Daar zal je zeker een hoop werk aan gehad hebben.