zaterdag 26 december 2009

Een heerlijke dag gehad


Gister begonnen met een heerlijk ontbijt, nou ja ik had al ontbijt op, als ik uit bed kom en de nodige koffie naar binnen heb, moet ik iets eten, zal ook wel door de medicatie komen denk ik, dus ik had al een bak yoghurt op, maar dat maakte de lekkere broodjes niet minder:)
En de hele dag aan de scrap geweest, uitproberen, gipsen, zie hieronder een engel, bij de abdij zit ook een winkeltje en daar was een bakje, met de deze engel erop, er waren ook verschillende amuletten te koop, ook die vielen per ongeluk in mijn mandje.
Maar deze engel is nu al beter dan op de foto hier, bij deze zat er wat lucht in en zijn kin hing wat scheef, ik ben helemaal verslaafd aan gipsen, goedkoop makkelijk en zo leuk om te doen.
Mijn kaart hierboven is naar de sketch van 2S4Y een tag deze keer. Beter krijg ik de tag niet op de foto.
Vandaag ga ik gewoon door zoals gister, ik weet niet of we weer gaan ontbijten, maar vanavond wel aan de fondue, en een concert kijken, misschien gaat de fondue pan dan toch gewoon op tafel in de woonkamer. Ook gezellig toch, moet kunnnen. En gister was gewoon heel erg gezellig, lekker rustig.
Ik ga eens wat dingen doen.
Luister hier eens naar, dit is een nummer dat raakt, als je weet waar het over gaat.

18 opmerkingen:

Stampidoe@gmail.com zei

Je gipswerk si heel mooi net als je tag die je gemakat hebt

fijne kerstdagen

greetz yvon

Riet zei

Heel mooi gemaakt dat engeltje Dora.
En je label is ook prachtig ,leuke stempel.

Fijne dag verder.
Liefs Riet.

m@deliefjuh zei

oh leuk zeg dat gipsen!


groetjes martine!

liszha zei

Ik vind die tag GAAF!
En die engel helemaal lief joh!
Liefs Lisette

Martha zei

Een prachtige tag heb je gemaakt Dora!! En de gipsen ornamentjes zien er geweldig uit :)
Fijne 2e kerstdag!
groetjes,
Martha

M@ureen zei

Erg mooi weer Dora!

Groetjes,
Maureen.

Lenet zei

ooooo leuk gipsje heb je weer gemaakt.Ik vind je Label prachtig.

natacha zei

wow dat gipsfiguurtje is heel mooi zeg
ook je tag is super
grtz natacha

Julie Tucker-Wolek zei

Merry Christmas Dora!!! Beautiful tag and project!!!! Just amazing! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Anoniem zei

Wat een lief engeltje!!!Je tag ziet er ook prachtig uit. Fijne 2e kerstdag!!

Laurel zei

Ah, how cute!

~amy~ zei

what a sweet tag...I need to start making tags....

Sandra1968 zei

Een leuke tag en weer een lief ornamentje.

ScrapEnjoy zei

Ohhhh Dora wat mooiiiii, je gaat lekker he meis..
Ook al z'n mooie tag, super

lieve groet Lilian

* Daniëlle * zei

Leuke label en een schattig engeltje heb je gemaakt! Geniet nog van de laatste kerstavond dit jaar. ;-)

Anneke Wijers zei

Dat is weer eens wat anders; gips!
Maar erg leuk en de tag is ook erg mooi.

Alexandra zei

Je gipswerk ziet er goed uit hoor, leuke effecten.
Je tag vind ik weer helemaal fantastisch.

Radha zei

Mooi heelmooi!!!