zondag 13 december 2009

Drukke dag voor de boeg


Ik ben al uren op, en al heel veel gedaan.
Nu ga ik na het maken van dit bericht mijn haar fatsoeneren, anders stoppen ze me in de freggelgrot;) Door naar de loods de kerstspullen halen en even langs Intratuin, ik wil even rondstruinen. Dan door naar huis, de nieuwe printer installeren en dan hebben nog genoeg tijd over om heerlijk aan de scrap te gaan.
Er liggen allemaal projecten te wachten. Een heerlijke dag.
Gisterochtend had ik dit huisje afgemaakt, je hebt een template van het huisje en dat kan je vinden op de blog bij Petra. Het is zo enorm leuk om te maken en niet moeilijk.
Dit was een uitprobeersel, Andrea vond 'm erg leuk en hij mocht in de boom, mits er kerstkleuren in zaten, geregeld, deze is dus voor Andrea, en nu komt er vast nog zo'n huisje in lieve zoete kleurtjes.
Ik ga aan de slag, wil zoveel doen vandaag!
Fijne dag iedereen!

19 opmerkingen:

Ann zei

hoi Dora, meid wat maak je weer leuke dingen ik ga me ook eens storten op zo'n leuk huisje maar moet eerst nog ff wat kerstkaartjes erbij maken.

natacha zei

heel leuk gedaan zal mooi hangen in de boom
nog een fijne zondag
groetjes natacha

Alexandra zei

Hij is helemaal geweldig het vogelhuisje, deze wil ook nog eens een keer maken.

Lenet zei

wat een schattig huisje geworden, en aach , zo slecht is het toch niet in de freggle grot?? Als je maar oppast voor de trollen

~amy~ zei

Dora, what a super adorable bird house!

Unknown zei

Wat een ontzettend leuk huisje! Het klinkt inderdaad als een hele drukke dag. Wij hebben gisteren de kerstboom uitgezocht en vandaag de decoraties gedaan. Altijd erg leuk om te doen maar ik ben er ook wel weer even klaar mee nu LOL

Laurel zei

What a cute project!

Ellen zei

Wat een schattig vogelhuisje, hij mag ook bij mij in de kerstboom hoor!
Ik heb nog iets klaarstaan voor je op mijn blog.... Kom je het halen?

Liefs Ellen

* Daniëlle * zei

Wat een schattig huisje!

Beverly G zei

Wow, love the bird house orn., Happy Holidays, thanks for the nice comment on my blog, your name is in the hat.

Julie Tucker-Wolek zei

Wowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww......this is AMAZING! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Riet zei

Wat heb je dit weer schitterend gemaakt Dora.

Liefs Riet.

Sandra1968 zei

Wat een superleuk vogelhuisje!
Ik hoop dat je nog veel hebt kunnen scrappen ;-)

yyam zei

Beautiful project Dora! :)

liszha zei

Whahahahahahaaha, in de freggelgrot, die uitdrukking houden we erin.
Over je vogelhuisje! Ik zeg:"VERLIEFD"! (op je huisje hé, niet op één of andere hunk, hihi)

Ilonka zei

Hoi Dora je huisje vind ik supergaaf.

groetjes ilonka

scrapdictive zei

Uitprobeersel of niet, hij's werkelijk hartstikke leuk geworden.

Toodles,
Jo xoxo

Wendy zei

Wat een schattig, lief snoezig huisje! Super leuk gedaan.

Groetjes Wendy

Martha zei

Super leuk!! Erg mooi gemaakt Dora :)