dinsdag 1 december 2009

Dank iedereen


Voor de lieve woorden op de lay outs die ik gemaakt heb, en ook voor de kaarten natuurlijk. Maar om weer met een lay out te beginnen vond ik eerlijk gezegd best eng, waarom zullen jullie denken. Nou ik heb mijn laatste lo gemaakt vorig jaar zomer, en dan is het best even wennen na een stapel kaarten en ook een periode helemaal niet gescrapt te hebben. Ook heb ik heel veel geleerd door te kijken bij andere en ben zo een beetje mijn hele stijl gaan veranderen.
Toch is dat dan gewoon een beetje eng.
Mijn kaart bij deze post is naar een sketch van mijzelf, Dolls en Decorations heeft een andere eigenaresse Annemiek, en ze heeft onder andere mij gevraagd om in het DT te komen, en natuurlijk heb ik ja gezegd. Annemiek enorm bedankt voor deze kans. Bij de winkel zit ook een forum Scrapbookpapier ik noem het altijd het Dolls forum. Ik ben in 2008 begonnen met scrappen, ik werkte met vouwpapier en van die strookjes, toen ik daar kwam voor het eerst ging er een wereld voor mij open. Echt geen idee hoe ze dat allemaal deden, allemaal van dat mooie papier, en splitpennen werden brads, eyelets, noem maar op. En nu zit ik er bijna twee jaar met heel erg veel plezier. Er komen allemaal activiteiten aan, eindelijk met een groep een BOM maken, een Book of Me dat zal wat worden. Gewoon een leuk en gezellige plek waar ik niet meer weg wil.Hierboven de sketch en hieronder mijn uitwerking.

Ik ga vandaag de was wegwerken en dan zien we verder wel.
Een hele fijne dag iedereen!

16 opmerkingen:

Angèle zei

Van harte Dora!!! Veel succes en veel plezier!

Floortje zei

GEFELICITEERD!!!!! Wat een gave kans Dora en helemaal verdiend, je maakt zulke prachtige dingen, kaarten EN layouts. Veel plezier in het DT van Dolls.
X Floortje

Lenet zei

Zie je wel ik wist het wel...Hij is harstikke gaaf geworden je kaart!!!!.leuke sketch ik ga hem zeker maken!!

* Daniëlle * zei

Wat leuk Dora, gefeliciteerd met je DT-schap, veel succes! En wat een prachtig, lief, roze, schattig kaartje is dit!

Manon zei

Gefeliciteerd!! en weer een prachtig kaartje!

Julie Tucker-Wolek zei

congrats on the DT!!! that is awesome dora!!! love love love love this card!!!! gorgeous! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

m@deliefjuh zei

he gefelciteerd wat gaaf voor je! tja dolss. ik kwam daar geregeld want binnen een uur was je er. en er was altijd zat te koop!
maar wat geweldig dat je daar mee mag doen in het team! dat is je van harte gegunt!

groetjes

~amy~ zei

congrats Dora!!! gorgeous card...can't wait to see your new DT cards/projects!

Martha zei

Gefeliciteerd Dora!! Wat een geweldige kans :)
En je kaartje is weer schitterend!
Groetjes,
Martha

Sandra1968 zei

Wat een mooie en lieve kaart en ook de sketch is erg leuk.

Unknown zei

Hartelijk gefeliciteerd met je DT schap Dora :D En een leuke sketch heb je gemaakt!

Laurel zei

Very pretty Dora, you know I love the pink and the roses!

scrapdictive zei

Ziet er weer goed uit, Dora. Zowel je kaart als de sketch.
Ik ga 'm zeer zeker maken, maar (zoals je inmiddels misschien al op m'n blog hebt gelezen), dat wordt dan pas nà dinsdag.

Fijne dag verder.

Toodles,
Jo xoxo

Ellen zei

Wat geweldig leuk voor je Dora! En helemaal terecht want je maakt prachtige dingen! Zo ook deze schats en uitwerking ervan, helemaal super! Ik ga er in de kerstvakantie maar eens mee aan de slag want zo'n leuke schets kun je toch niet laten liggen???

Groetjes Ellen

Marga zei

Had ik je nou nog niet gefeliciteerd? Nou zeg, ik schaam me dood! Bij deze van HARTE gefeliciteerd Dora, je bent helemaal op de juiste plek in het DT van Dolls :)
Je sketch is gaaf. En je kaartje is helemaal top weer.

Cora Hoekstra zei

Dit is denk ik èèn van de juiste plekjes voor jou. Als DT lid. Ik ga de schets proberen te maken , na 5 dec.