zondag 6 december 2009

Dag Sinterklaasje dag..dag...dag


En enorm bedankt Sint en Piet voor de enorme mooie cadeaus.
Ja de Sint heeft niet stil gezeten.
Wat hebben we een enorm leuke avond gehad. En ik heb een echte daglichtlamp, dat is met het maken van grotere werken dan een kaartje echt makkelijk. De kleine bureaulamp kan ik mooi gebruiken als ik op de bank zit. Ik kan weer uren lezen zonder de boekenkast van mijn vader te plunderen, namelijk 5 boeken, heerlijk warme truien en dan bedoel ik echt warm, warme dikke sokken. Ik kan de Hunkemoller gaan plunderen...nog meer warme huispakken. En nog veel meer. En misschien nog belangrijker we hebben een hele leuke en gezellige avond gehad en veel lol.
Gister overdag nog even een kaartje gemaakt voor Mojo Monday, ik vond het een leuke sketch en heb er een niet al te moeilijke kaart mee gemaakt, niet teveel details, het lijkt mij zo helemaal af.
Ik zit nog even te genieten van een bak koffie en dan hup aankleden. De hele dag aan de scrap en vanavond richting zwembad, dat hebben we maar verplaatst naar vandaag ipv gisteravond. En bij terugkomst gaan we gourmetten, is dat een lekkere dag of niet?
Fijne zondag allemaal!

20 opmerkingen:

Ilonka zei

hoi Dora zo te lezen ben je door de Sint gruwelijk verwend. En een daglicht lamp werkt harstikke lekker. Geniet van al dat moois. En voor vandaag een fijne dag.

XXX Ilonka

yyam zei

Lovely lovely lovely! :) Love the birds and flowers! :)

liszha zei

Dora, deze kaart is zooooooooooo mooi!
En wat leuk dat je zo'n toffe avnd hebt gehad. Dat is inderdaad veel belangrijker dan de kado's.
Liefs Lisette

Martha zei

Het klinkt echt super gezellig!! Heerlijk om zo verwend te worden!
Je kaart is weer schitterend, ik wens je een fijne zondag toe en dat gaat vast wel lukken :)
Groetjes,
Martha

~amy~ zei

Really gorgeous Dora!!

Alexandra zei

Zo te lezen ben je goed verwend, heerlijk hoor. Het kaartje is ook mooi.

Ann zei

Klinkt gezellig Dora, ik vind Sinterklaas ook altijd zo gezellig. Natuurlijk omdat Kjell nog geloofd maar ook omdat het zo een Hollandse traditiefeest is. Mijn vader die uit Noorwegen komt en dus zelf gewend is aan kerst vindt ook dat je dit hoort te vieren en dat het kerstgebeuren hier erg commercieel aan het worden is. Wij doen wel wat aan kerst maar toch stukken minder als met de Sint.

By the way: stijlvolle kaart

Manon zei

Hoi hoi,

Wow wat ben je lekker verwend. En ook leuk om te lezen allemaal.
Je kaartje is idd perfecto!
mooie titel ook.

fijne dag nog,
Groetjes Manon

Lenet zei

je bent goed verwend als ik het zo lees..
Ik vind je kaart weer eens geweldig voor de verandering.

Laurel zei

Lovely! Great minds think alike Dora, we again did the same challenge on the same day!

Julie Tucker-Wolek zei

Wowwwwwwwwwwwwwwwwwwww BEAUTIFUL card Dora! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Unknown zei

klinkt als een heerlijke sinterklaas Dora! En je kaart is inderdaad helemaal AF. Ik vind em erg mooi.

Angèle zei

Klinkt goed Dora! Veel plezier!
En je kaartje is deze keer weer zo mooi!

Sandra1968 zei

Hoi Dora. Jij bent heerlijk verwend met Sinterklaas :-) en die warme truien lijken me helemaal super, want ik het 't namelijk ook erg vaak koud (Edzo zit dan in een t-shirt in de kamer en ik met hempje, t-shirt en trui).
Je kaartje is erg leuk en de vogeltjes komen zo heel mooi naar voren.

m@deliefjuh zei

dat klinkt zeker gezellig! geniet ervan

Agus zei

So pretty!and so elegant! love the paper you have choosen is perfect (:
Hugs,
Agus

Riet zei

Wat een prachtig kaartje Dora.
En wat ben jij verwend zeg,dan had je het wel verdiend meis.
Hier niks hoor.
Geniet er maar heerlijk van al die mooie dingen.

Liefs Riet.

natacha zei

heel mooi kaartje
leuk met die vogeltjes

ScrapEnjoy zei

Hij is weer toppie.....heerlijk voor je dat je zo bent verwend....

groetjes Lilian

Floortje zei

Wat fijn dat je sinterklaasavond zo leuk was en inderdaad, de gezelligheid en lol die je dan hebt zijn de waardevolste kado's!
Je kaart is weer een beauty.
Groetjes, Floortje