zaterdag 5 december 2009

Curious



Mijn lieve neefje Nick bleef vorig jaar een nachtje bij ons slapen. We gingen de dag erna naar Artis, met opa en Andrea.
In de ochtend, we zitten nog aan de koffie vraagt Nick "opa wat is pensioen". hij durfde de vraag niet nog een keer te stellen omdat wij hem zo raar aankeken, we wisten niet wat we hoorden. Pas boven bij het aankleden stelde hij zijn vraag opnieuw. Hij dacht dat hij een vies woord had gebruikt. Ik heb hem kunnen overtuigen dat dat niet het geval was, maar dat ik het hem niet precies kon uitleggen, we zijn samen hand in hand naar opa gegaan, en die heeft precies uitgelegd wat pensioen nou is. Nu meer dan een jaar later weet hij het nog. Dat moment wilde ik gebruiken voor de journaling, hij heeft meer van die vragen en opmerkingen, en is er ook echt in geïnteresseerd. De foto is niet van dat moment, maar op deze foto zie ik echt Nick, zoals hij is, kijkt en lacht.
Ik heb flink gestoeid met deze lo, het wilde allemaal niet zoals ik het wilde, nu ben ik er toch wel tevreden mee, en nog genoeg mooie foto's te scrappen.
Ik ga nu echt eens naar het winkelcentrum en dan heb ik daarna nog de hele middag om aan de scrap te gaan, want vanavond kan dat niet..pakjesavond!
Fijne pakjesavond iedereen!

14 opmerkingen:

Ilonka zei

hoi Dora wat een prachtige layout. Schitterend en dat kan je ook al zo goed Toppie hoor!
Een fijne pakjes avond en een fijn weekend.

groetjes ilonka

Martha zei

Prachtige LO en een prachtige vlinder ook!! Leuk hoor, de teksten die je steeds op je LO's gebruikt, knap!!
Fijne pakjesavond :)
Groetjes,
Martha

~amy~ zei

Dora, what a SWEET layout! Such a cute boy!

Manon zei

Prachtig!

Laurel zei

Another fantastic layout!

Unknown zei

Wat een leuk verhaal vertel je bij deze LO! Wat kun je je als kind niet afvragen hé? Ik hoop dat jij ook een leuke pakjes avond gehad hebt :D

Carina zei

Hi!
So cute little boy and the red and white colour is perfekt.

Hugs from me to you!

Julie Tucker-Wolek zei

GORGEOUS!!!! loveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee that photo, the colors and that AMAZING butterfly! :):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Alexandra zei

Wow, weer een prachtige layout Dora.

ScrapEnjoy zei

Je hebt er weer iets moois en persoonlijks van gemaakt, leuke foto met een lekker koppie, super weer meis.

groetjes Lilian

Sandra1968 zei

Ik vind 't een schitterende LO! En ook een hele mooie foto.

natacha zei

wauw zeg dora dit is echt wel een schitterende layout
en ook wel een mooi foto
leuke details heb je erin verwerkt
groetjes natacha

Floortje zei

Wat een lieve foto van je neefje en ook je layout is heel mooi!Groetjes, Floortje

anja curvers zei

Wat een prachtige lay-out Dora en een pakkende journaling is dat je eigen handschrift wauw wat kun jij mooi schrijven. En die vlinders wat cool zeg heb je die gestanst?