woensdag 9 december 2009

Card Patterns


Toen ik de sketch van Card Patterns zag, kreeg ik een idee, alleen moest nog even uitzoeken met welk papier. Ben er gister heerlijk mee aan de slag gegaan, en ben zelf wel blij met het resultaat.De bovenkant zit dicht en de vouw zit dus in het midden, onder het dichte gedeelte. En het papier komt uit de restenbak...wat zou een scrapper zonder moeten. En er is ow zo leuk nieuws, maar ik mag het niemand vertellen, althans nog niet...sorry het blijft nog even geheim.Wel kan ik al melden dat er wat leuke dingen bij Get Sketchy gaan plaatsvinden, aangezien we met kerst en oud en nieuw allemaal druk zijn, maar toch iets wilden doen, hou de site maar in de gaten;)
Ik ga zo eerst eens even mijn scraptroep opruimen en de vaatwasser leeghalen, en dan vanmiddag richting zwembad, nu al zin in.

20 opmerkingen:

Ilonka zei

Whow Dora ik vind het kaartje mooi, prachtig, orgoneel, hihihihi, Wat zal ik nog meer zeggen.
FANTASTISCH. Een fijne dag.

groetjes Ilonka

Sandra zei

Het is weer een erg mooi kaartje geworden, Dora! En wat een prachtig "restjes-papier";)! Maarre... ik ben wel benieuwd naar je "geheim" hoor;)!

Groetjes,
Sandra

Liz Weber zei

Gorgeous card Dora, just loving the fresh pretty colours!

Martha zei

Nou Dora, leuk hoor om ons zo in spanning te houden ;-)
Ik ben nu heel benieuwd natuurlijk!
Je kaart is zoals altijd weer prachtig! Fijne dag en groetjes,
Martha

~amy~ zei

Fun card Dora!! I love the fresh color you used!!

m@deliefjuh zei

oeh! spannend! je kaart is leuk!

Julie Tucker-Wolek zei

Ohhhhhhhhhhhh I love love love the colors and those hearts and feather!!!! CAN not WAIT to hear your news! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Laurel zei

A truly gorgeous card, love the colors!

* Daniëlle * zei

Wat een lief kaartje, mooi dat het zo openklapt. En restjes zijn idd erg handig bij het maken van kaartjes. ;-)
Je maakt mij ook wel benieuwd naar je 'geheim' trouwens. Hahaha.

Riet zei

Wat een prachtig kaartje Dora,mooie kleur zeg.

Liefs Riet.

Anoniem zei

Oh wat een mooie kaart Dora!
Hoe doe je dat toch???
Enne ben wel nieuwsgierig naar Get Sketchy...
Scraptroep opruimen..soms denk ik dat ik niks anders doe (ik maak ook altijd zoveel troep) ;)

Unknown zei

Dora dat kun je echt niet maken hoor. Ons een beetje nieuwsgierig gaan zitten maken, foei! Je kaart is zoals gewoon lijk weer schitterend.

yyam zei

Gorgeous card Dora! Wonderful details..so curious about your news! Share soon! :)

scrapdictive zei

Zoooooooooo... daar ben ik weer.
I've been very busy zoals je weet.

Je hebt weer een paar heel mooie kaarten gemaakt afgelopen paar dagen (alsof jij überhaupt lelijke kaart zou kunnen maken).
Hopelijk voel je je vandaag weer wat beter.

Fijne dag en rustig aan!!

Toodles,
Jolanda xoxo

anja curvers zei

Wow wat een origineel kaartje weer Dora heel erg leuk opgelost, mooie kleuren ook en blleeeeh laat ons maar even in de spanning hoor, leuk ben jij.

Cora Hoekstra zei

mooie rustige kaart, je doet het de laatste tijd vaker, kaarten in één kleurstelling.
Kun je ook vertellen waaneer je jegeheim wel mag verklappen????????????

Floortje zei

Wat een origineel idee! Mooie kaart weer hoor.
Groetjes, Floortje

Ellen zei

Wat een leuk idee om er een uitklapkaart van te maken!

Groetjes Ellen

Chris zei

Glad you could play along over at Card Patterns. Thanks so much and what a lovely card - I love your card fold!

It's such fun to be the sponsor this week and I hope you can visit my blog too where I have a second chance for a prize plus my take on the sketch. :)
http://allamericanstampers.blogspot.com/2009/12/sponsoring-card-patterns.html

Sandra1968 zei

Heel erg mooi!