vrijdag 4 december 2009

Alweer vrijdag


Dus tijd voor een nieuwe sketch bij Get Sketchy En het was weer niet makkelijk, de digitale afbeeldingen zijn erg leuk maar in combi met deze sketch echt niet makkelijk. Toch heeft de kaart de uitstraling die ik wilde. Ik zie mijzelf al zo zitten met een warme choco in mijn hand en dan genieten van een moment stilte, niemand die praat die een geluid maakt...mmm heerlijk toch.
De sponsor van deze week is Sassy Studio Designs en die hebben echt hele leuke afbeeldingen.
Hierboven staat de sketch hieronder mijn uitwerking.

En de site van Get Sketchy is in een nieuw jasje...en zo lief van Bree, ik heb haar geprobeerd uit te leggen wat Sinterklaas is en nu staat er tussen alle wensen rechtsboven op de site ook Merry SInterklaas...hihi. Ik zal haar vandaag ook even mailen en er vrolijk kerstfeest en gelukkig nieuwjaar tussen laten zetten.
Ik ga zo eerst eens even een lo afmaken ik ben zo druk met van alles uitsnijden met de Sil dat ik gewoon vergeet het ook te gebruiken;) En verder vandaag lekker aan de scrap, misschien nog even iets halen voor vaders..een heerlijke dag!
En dat wens ik jullie ook allemaal toe!

14 opmerkingen:

Martha zei

Een prachtige kaart weer Dora!! Leuke stempel :)
Groetjes,
Martha

Julie Tucker-Wolek zei

sooooooooooooooooooo beautiful!!! love it! :):):):):):):):):):):):):):):):):):)

~amy~ zei

sooo gorgeous Dora!!

Lenet zei

Ik zag het van de merry sinterklaas haha leuk!!
en dit is weer een prachtig kaartje

Ann zei

Sorry Dora reageer momenteel niet zo veel maar lees wel elke dag je blog hoor, maar door de sintdrukte niet altijd tijd om te reageren. Je hebt weer hele leuke kaarten op je blog staan en prachtig naaiwerk maak je er op

hugs

* Daniëlle * zei

Da's idd een lastige sketch zeg. Knap hoe jullie er steeds iets mee kunnen maken. Dit is ook weer een leuk kaartje. Geinige stempel!

scrapdictive zei

Merry Sinterklaas too you to. Ik zag het staan (hahahaha). Leuk toch?!

Je kaartje is wederom werkelijk prachtig.

Fijne dag verder.

Toodles,
Jolanda xoxo

Ellen zei

Gave schets en prachtige uitwerking Dora!
En Merry Sinterklaas....Haha!!!
Jij ook fijne sinterklaas gewenst!

Groetjes Ellen

Manon zei

mooi kaartje heb je weer gemaakt.

Floortje zei

Wat een leuke stempel, ze zit echt te genieten in die heerlijke stoel. En ik geniet weer van jouw kaart!
Groetjes, Floortje

Unknown zei

Heel erg leuk Dora! Ik hoop deze week weer mee te kunnen doen want ik vond het zo leuk om te doen de vorige keer. Morgen natuurlijk druk met sinterklaas (ik heb nog een gelovige in huis) Maar zondag misschien wel even lekker de tijd.

Sandra1968 zei

Een hele mooie kaart met een erg leuke stempel.
En tja, leg aan buitenlanders maar eens Sinterklaas uit :-))
Prettig weekend,
Sandra

Manon zei

Hoi Dora,

Ik weet ook niet wat dat is. Maar het gebeurd wel vaker dat hij blijft hangen. Heb jij misschien een idee waar dat aan kan liggen met die update?
Mooie kaart heb je weer gemaakt!

Alexandra zei

Nou je kaart heeft precies de goede uitstraling. Had op het forum al geschreven dat ik gelijk zin had om op de bank te kruipen met een kop chocolade melk. En nu lees ik je tekst erbij, wel heel toevallig, haha.