vrijdag 11 december 2009

Als ik niet in het DT zat


Zou ik deze week zeker meedoen met Get Sketchy Ten eerste de sketch is leuk, ahum vind ik;) Maar de sponsor is Scor it en ik wil deze echt zo enorm graag hebben.......De winnaar van deze week ontvangt een Scor-it Mini, Mini Tote Bag en een A-2 Envelope-it. Alleen al voor de Scor it mini zou ik mee willen doen.
De sketch staat hierboven en de uitwerking die ik gemaakt heb hieronder. De bonus is een envelop erbij, maar ik had er niet goed bij nagedacht, nu is een envelop maken niet zo heel moeilijk, ik heb er zelfs een mal voor...maar van dit papier heb ik niet veel meer, en let op, het zijn kleine vellen.....dat wordt dan een kaart dubbelvouwen.

Ik ga vandaag een heerlijke dag tegemoet, echt een lekkere dag. Het zou zo'n drukke dag worden dat je alleen maar aan het rennen bent. Maar alles is komen te vervallen omdat vaders moet werken en hij gaat kerstpakketten uitzoeken...mmm altijd goed.
Dus eerst zo even de herhaling van GTST kijken dan stofzuigen. En dan de hele dag doen wat ik wil, scrappen, scrappen en ja nog eens scrappen, er ligt van alles op me te wachten...
Ik wens jullie allemaal alvast een fijn weekend!

15 opmerkingen:

Angèle zei

Mooi kaartje Dora! Ik vind de rand van de 'tag' zo mooi! Zelf gemaakt?

Fijne scrap-vrijdag, groetjes Angèle

scrapdictive zei

Leukkkk: zowel de sketch als je uitwerking!!!
Jeetje, wat een gave prijzen zijn er deze week. 'k Ga in de loop van vandaag (en anders morgen) ook een poging wagen.

Voor mij is het nu tijd om met de kerstboom van start te gaan (zucht).

Fijne dag verder, Dora!

Toodles,
Jolanda xoxo

MadeByMaly zei

Het is weer een prachtig kaartje Dora.

Julie Tucker-Wolek zei

this is amazing dora!!! sooooooooooooooooooo beautiful! :):):):):):):):):):):):):):):):):)

Laurel zei

A fabulous card as always!

Nicky zei

prachtig kaartje, straalt heel veel uit! moet eerlijk bekennen dat ik niet weet wat een scor-it is... ga het gauw opzoeken!

Unknown zei

Dat klinkt inderdaad als een heerlijke dag. En je uitwerking van de sketch is weer erg inspirerend.

Riet zei

Heel erg mooi gemaakt Dora,mooi papier.

Liefs Riet.

Manon zei

heel mooie kaartje. Ik vind het altijd iets romantisch hebben bij jou. Zou bijna denken dat je helemaal in de wolken bent elke dag :)
Groetjes Manon

Ilonka zei

Whow SUPERLEUK kaartje. Echt weer cool!!
Een fijn weekend.

groetjes ilonka

anja curvers zei

Prachtig kaartje weer Dora en mjummie een geweldige prijs de scor-it is echt zo'n superhandig ding zou hem niet meer willen missen.

Martha zei

Prachtig kaartje!! En die tag is erg mooi :)

Alexandra zei

Prachtige kaart Dora.

Sandra1968 zei

Erg mooi!

~amy~ zei

lovely card dora...you know I love your flowers!