maandag 31 augustus 2009

Eens gedaan wat ik ook echt wilde


Gister had ik mijzelf een scrapdag beloofd, over het algemeen zeg ik dat elke zondag, maar dan ben ik uiteindelijk toch nog in huis bezig, een was, de strijk vaatwasser leeghalen etc. Maar gister niet, echt gedaan wat ik wilde, en het was heerlijk en dat gaat vaker gebeuren.
De eerste kaart is voor Card Patterns een simpele sketch, maar ik wilde er toch iets meer mee, ik heb de sketch gedraaid.

De tweede kaart is voor CPS, in de sketch kwam een ster voor, maar ik wilde een bloem dus wordt het een bloem!

En de laatste is voor Unscripted Sketches, en deze is voor mijn doen vrij simpel en ik vind 'm toch leuk....ja werkelijk, gek op mijn eigen kaartje.
En dan ben ik gister ook nog aan iets anders begonnen en daar net mee verder gegaan maar dat moet ik nog even laten drogen nu en afmaken....dus die volgt nog. Was dat productief of niet?? En ik ben nog blij met het resultaat ook;)
Ik ga echt eens even aan de slag in huis en dan verder met mijn onafgemaakte project, vanavond weer zwemmen.
Ingen vroeg mij of de kinderen dan maar 20 minuten zwemmen, ze zwemmen een uur maar dat is gedeeld in twee categorieen, en 5 tot 10 minuten spelen. Ze krijgen bij elke juf/meester een ander onderdeel, ik doe de schoolslag/rugslag drijven op buik en rug en watertrappelen. Maar ze moeten ook onder water zwemmen en kunnen duiken en dat doen dan de andere. Zo blijft er ook voor de kids een verandering en blijven ze geboeid en letten ze erg goed op.
Nou en nu echt aan de slag;)

22 opmerkingen:

Sandra1968 zei

Je bent inderdaad heerlijk productief geweest :-)
En het zijn 3 erg verschillende, maar erg leuke kaarten. Lekker gevoel hè, als er zo veel gelukt is :-)

Ilonka zei

Tjeetje hoe krijg je het voor elkaar . Wat een kaarten en wat een creaties - iedere keer weer een feestje. Om op je blog te komen.

Groetjes Ilonka

Ilonka zei

Whow wat een creaties zijn het weer- iedere keer is het een feestje om op je blog te komen. En je gaat als een speer!!

Groetjes Ilonka

Lenet zei

Mooie kaartjes weer. Je bent inderdaad lekker bezig geweest.

Trudy zei

Het zijn prachtige kaarten zeg!!!
Groetjes Trudy

jo zei

These are all gorgeous!

Julie Tucker-Wolek zei

Sooooooooooooo beautiful!!! LOVE the cherries! :):):):):):):):):):)

~amy~ zei

Dora, you've been BUSY...fabulous cards!!

Sweet Momiji zei

Gorgeous cards! Love your take on this weeks sketch at Unscripted!
Hugs,
Hollie

natacha zei

mooie kaartjes zeg
je bent idd goed bezig geweest
groetjes natacha xx

Kelly zei

great take on the sketch! thanks for playing at US!

loes de groot zei

super weer...

enne waar haal jij die potjes tijd vandaan???
please let me know!

Anneke Wijers zei

Wat een mooie kaarten!!!
Maar de rode is mijn favoriet!
Superdepuper!

Unknown zei

These are all beautiful! Great take on this weeks Unscripted sketch. So glad you played along wtih us again this week! :)

whoistracy zei

Beautiful Dora! I love the boldness of that last card, the red just pops.

Ellen zei

Zo, zo, jij hebt de vaart erin!
Mooi hoor, zijn er ook nog challenges waar je niet aan meedoet? haha.....

Groetjes Ellen

Marcy zei

I just love the red card with the butterflies, it is really beautiful.
Thank you for playing with US this week.

anja curvers zei

Zo he wat een productie zeg en allemaal even mooi. Heerlijk als je jezelf zo'n dagje gund. Ga zo door.

Beth aka BR-T zei

Dora uw werk is zodat is de pret en briljant het zulk een trilling om u te hebben bij Schetsen spelen Unscripted! Beth

Unknown zei

Heerlijk dat je eens een hele dag gedaan hebt wat je wilde doen. En je creaties zijn weer ontzettend leuk!

Sarah zei

I love all your cards but that one for our sketch over at Unscripted is just wonderful! I LOVE those cherries!! Thanks for playing along with us.

Sarah M Unscripted DT

Liz Weber zei

Hi Dora, your cards are just gorgeous - just love the colour schemes and love that you make the sketch your own by changing it up with the embellishments!