zondag 12 juli 2009

Zoveel kaarten en een tekort aan....


Verjaardagskaarten, ja het is haast niet te geloven, maar toch echt zo. Kaarten met persoonlijjke tekstjes, kleine gedichtjes en quotes alles is er maar eenverjaardagskaart ho maar!! Maar daar gaat verandering in komen, dus als jullie een paar verjaardagskaarten achter elkaar zien dan weten jullie daar nu de reden van!
De paar kaarten die ik had, zijn vrijdag tot mijn grote verbazing gekocht, ja gekocht, een kennis van Andrea, mijn zusje kwam hier, en ik wilde wel gewoon door scrappen, en deze dame wilde weten wat ik aan het doen was, en wilde de kaarten weleens zien, dus 4 kaarten verkocht, geen idee wat je voor zoiets moet vragen, maar ik maak ze omdat ik het leuk vind als je er nog iets voor krijgt is het leuk, maar de waardering dat iemand ze wil kopen en mooi vindt zegt mij zoveel meer.
Ok gister een drukke dag.....Tour kijken, lezen want mijn boek is echt spannend en dan ook die enorm leuke kaart willen maken van
Dutch Card Lovers Weer zo'n gave sketch en zo leuk om mee te werken, je kan van zo'n sketch echt een werkje maken en dat vind ik zo leuk! De cirkel is waar de kaart ook openkan de vlinder rechts zit dus aan de binnenkant, de binnenkant van de kaart is ook licht blauw met de roze streep.
Ik kom vandaag ook nog even terug, ik heb namelijk een award gekregen van Natacha, en ik moet deze en plaatsen en doorgeven, nu eerst even lekker aan de koffie en een bakje yoghurt...en tot vanmiddag!

Veel liefs Dora

11 opmerkingen:

Rosalien Zwackhalen zei

Wauw Dora, wat heb jij een schitterende kaart gemaakt van de sketch. :)) Ik vindt hem helemaal geweldig, het papier, de vlinders en de roosjes. Super!!
Bedankt weer voor het meedoen. ;))

Groetjes Rosalien

Jolanda zei

Wat een super kaartje is het geworden en wat leuk met die vlindertjes!!

Groetjes Jolanda

Alexandra zei

Vind het ook een prachtig mooie kaart. Leuk dat die cirkel open kan.

Nicky zei

meid wat een razend tempo heb jij hahaha, geweldig. deze kaart is ook weer super. en te gek dat iemand ze gekocht heeft van je! let op, je wordt nog wereldberoemd met je creaties! you go girl!

natacha zei

is toch leuk dat iemand je werk zo waardeerd hé
zijn dan ook schitterende kaarten dat je maakt
ook deze is weer heel mooi geworden
fijne zondag
groetjes natacha

Martha zei

Super mooie kaart Dora!! Prachtig met die roosjes en vlinders :)
Fijne zondag nog!
Groetjes,
Martha

Angèle zei

Mooi Dora! Deze week hoop ik ook weer mee te doen! Vorige week is het me niet gelukt.
Las je indrukwekkende verhaal over je zwem-carrière. Ik hoop dat het je lukken gaat met deze baan.

Groetjes, Angèle

~amy~ zei

gorgeous dora....love the papers/patterns...of course the butterflies and flowers too!

liszha zei

Wat een cutie! Zoals altijd van jouw hand.
Ik stik van de verjaardagskaarten. Het lijkt wel of dat alles is wat ik maak.
Ik heb nog heel leuk nieuws. Ik heb gewonnen!
Ik ben zo blij als een kind, hihi. Je zou denken dat ik de 100.00 heb gewonnen ipv een paar lintjes.
Maar, hoe leuk ik die lintjes ook vind, het winnen an sich is wat me zo blij maakt.
En dat voor een vrouw van 43, hihi.

Liz Weber zei

Gorgeous colour scheme for this very pretty card, thanks for the inspiration Dora!

Unknown zei

Leuk dat iemand je kaarten wilde kopen! En deze is ook weer ontzettend mooi :D