zaterdag 23 mei 2009

Use it! Challengef 11


Ik heb er een nieuwe challenge site bij, dankzij Ingrid Danvers. Het is de site Use it!Zij mocht ook de regels voor deze keer bepalen aangezien ze de eerdere challenge heeft gewonnen. En ik moet je zeggen dit is echt heel erg leuk! Wel regels hebben maar wel helemaal los gaan! En ik las op het forum de regels van deze keer, en dacht why not, de regels bij deze challenge waren; lint, touw, pons, vrolijke zomerse kleuren en tekst die met de zomer te maken heeft en dan bloemen en een pin. Volgens mij zit alles erin! Ik ga de site zeker vaker in de gaten houden, helemaal top...en nu snel mijn bed in!


Slaap lekker!

6 opmerkingen:

Martha zei

Wat een geweldig lieve en mooie kaart!!! De bloem is ook heel leuk!
Groetjes,
Martha

Alexandra zei

Leuke kaart, het plaatje is ook wee helemaal toppie.

Rosanne zei

Very cute card!

Sandra1968 zei

Een geweldige kaart! Erg leuk.

Deanna zei

Totaly cute!

Unknown zei

What an absolutely darling card!!! Thanks so much for playing along with this week's Use It! challenge!!
hugs & ♥♥♥~
rae