vrijdag 15 mei 2009

Heerlijk weekend voor de boeg


Gister de map af kunnen maken, voor familie van mijn zus. Wij zijn daar samen met haar twee kinderen vorig jaar zomer een paar dagen gweest, een korte vakantie! Enorm genoten, het zijn dan ook gewoon fantastische mensen. Maar ik ben een stomme trut geweest, ik zou namelijk de foto's die tijdens dit uitje gemaakt zijn toesturen. Maar ja zeggen ok en dan niet doen, is echt heel slecht. Nou de foto's zijn inmiddels wel verstuurd hoor, en om het goed te maken, heb ik deze map gefreubeld. Er is plaats voor nog 2 misschien 3 layouts erin, dan kleintjes met een tabje eraan, en in dezelfde stijl als de map zelf. De binnenkant is ook bewerkt en de map gaat dicht door middel van een klein stukje klitteband. Hoe moelijk kan het zijn, ik altijd maar denken....leuk zo'n boekje/mapje maar ik wil er eigenlijk geen lint door rijgen. Zo makkelijk dus.

Nu ga ik eerst eens de sketch maken van 2s4y. En dan beginnen aan de kleine werkjes voor in de map!
Leuk dat jullie meelezen, en als je een berichtje achterlaat is dat natuurlijk helemaal leuk!

Fijn weekend allemaal, ik heb een heel weekend voor de scrap;)

1 opmerking:

Martha zei

Wow Dora, dit is in één woord geweldig!!! Wat een prachtige stijl heb je!
Een heel fijn weekend en groetjes,
Martha