woensdag 9 juli 2008

Woensdag 9 juli


Vandaag ga ik naar Marouska en Joey, Joey is nu 2,5 jaar en een echte boef! Een heerlijk kind!

En hij heeft schitterende ogen, jammer dat mijn camera kapot is;)

Als het weer het toelaat zullen we naar de markt gaan en anders blijven we gewoon binnen.

Ik heb gister nog een lo afgemaakt en ik ben er redelijk tevreden over, vanavond kan ik weer aan iets nieuws beginnen. Ben ik aan een lo bezig dan schieten er allemaal ideeen binnen over wat ik met een andere foto kan doen......en dan niet opschrijven natuurlijk heel slim! Andrea heeft voor haar verjaardag de heattool gekregen en daar wil ik wel even mee gaan spelen.

op mijn eerdere berichtje hoe mensen mij zien, heb ik een reactie gekregen van Monique van het Dolls forum, ze komt redelijk in de buurt, heel leuk om te lezen.


Nou ik zal mijn werk even plaatsten en dan ga ik er vandoor. Ik hoop dat ik vanavond weer iets moois kan maken en dan zal ik het zo snel mogelijk plaatsten!
Nicky plaatste op het forum van Dolls, dat ik niet zo moet twijfelen en verschillende stijlen heb....en ik maar zoeken en altijd beter willen....bloos bloos!!


Groetjes

Geen opmerkingen: