woensdag 16 juli 2008

Een luie dag

Ik hou vandaag een luie dag, wel het een en ander in huis dat gedaan moet worden maar verder vooral dingen doen die ik wil en leuk vind! Mijn boek is uit ben meteen in een nieuwe begonnen, wij kopen boeken net als een ander de boodschappen doet;) Er is veel leesvoer in huis. Ben nu bezig in Mo Hayder haar nieuwe Ritueel! Begint al lekker. Vanavond ga ik sowieso aan de scrap want ik heb een date met mijn zusje, op mijn kamer scrappen, het is dan wel een klein hokje maar wij zijn ook niet al te groot, ik achter mijn bureautje en Andrea op mijn bed, dan legt ze gewoon de grootste snijmat neer en dan kan je daar ook prima freubelen. Lekker een muziekje op en we zien wel. Ik vind het erg leuk dat er iemand is die net zo gek is op hobby 'en en dat terwijl je 2 jaar geleden er echt niet mee aan moest komen bij mij. Andrea maakte al 3d kaarten en ik vind dat helemaal niets! Dat miniwerk is niks voor mij. Totdat ik vorig jaar op zoek was om iets te doen, ik had al een keer de Creatief met foto's uit het rek gepakt, maar dat leek mij allemaal zo ingewikkeld en ik had er de materialen niet voor. Ik kreeg al cadeau toen een pakketje om te scrappen en klein album en alles behalve zoals ik nu bezeg ben, maar ik was wel meteen enthousiast en ermee aan de slag gegaan. Via het internet kwam ik rond februari dit jaar bij het forum van Dolls en toen is de gekte pas echt begonnen en helemaal verslaafd! Er gaat geen dag voorbij zonder het forum en ik scrap eigenlijk elke dag wel, en anders lees ik een magazine over scrappen, ik zou willen zeggen dat ik niet meer zonder kan. Sindsdien ben ik ook helemaal gek op foto's maken, ik sleep dat ding overal mee naar toe. Inmiddels heb ik al 3 boeken vol met lay outs 4 mini boekjes gemaakt en ik barst nog van de ideeen. Er zal nog veel werk hier verschijnen wees maar niet bang!
Ik kruip nu weer op de bank met mijn boek en ga daarna aan de scrap. Ook komt mijn oudere zus Barbara even langs vandaag die is vannacht terug gekomen uit Kos, ben zo blij dat ze er weer is gewoon op fietsafstand.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ow. Ritueel, een erg goed boek!! Het boek 'de wrede hand' van Val MacDermid is zeker een aanrader!